پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

زاهدان

زاهدان

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - رییس دیوان عالی کشور گفت: عدالت تنها مختص دستگاه عدلیه نیست در نظامی که مبتنی بر احکام الهی است همه دستگاه‌ها باید مجری عدالت باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، روابط فرهنگی ایران و هند تاریخ درازدامنی دارد و شاید نتوان نخستین سال‌های این روابط را از دل تاریخ تمدن بشری احصا کرد. در طول قرن‌ها این رابطه پر فراز و نشیب بوده و گاهی آنچنان درخشان شده که در هند تولیدات فرهنگی و ادبی فارسی مهمی را برجای گذاشته است، تولیداتی که نه تنها در ایران که در حافظه فرهنگی بشریت ثبت شده‌اند. به همین دلیل زبان فارسی نیز...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

4 اردیبهشت سال 59 بود که کماندو‌های آمریکایی آموزش دیده که پیش از این در مصر تمرین کرده بودند با استفاده از چند فروند بالگرد و هواپیما از خلیج فارس پرواز کرده و وارد خاک ایران شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تمام مقاطع تحصیلی شهرستان یزد به علت بارندگی فردا (چهارشنبه) بصورت غیرحضوری برگزار می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جریان غربگرای داخلی با پیش کشیدن موضوع تامین بازدارندگی با عملیات وعده صادق می‌کوشند تا در وهله اول تاکید کنند باید در این بازدارندگی تردید داشت!

وب‌گاه فرارو

روز‌های آخر اسفند سال گذشته بود که خبر هولناکی در بیسیم‌های پلیس سبزوار پیچید و عوامل انتظامی را به تکاپو انداخت. فردی با اضطراب و نگرانی از گم شدن مشکوک فرزند 30 ساله‌اش خبر داد و گفت که خون زیادی نیز در منزلش ریخته بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنخ‌ها در پرونده ربوده شدن مردی جوان پلیس را به آدم‌ربایانی رساند که با دریافت پول جرائم خشن مرتکب می‌شدند. سرنخ‌ها در پرونده ربوده شدن مردی جوان پلیس را به آدم‌ربایانی رساند که با دریافت پول جرائم خشن مرتکب می‌شدند. به گزارش عرشه آنلاین، روزهای آخر اسفند سال گذشته بود که خبر هولناکی در بیسیم‌های پلیس سبزوار پیچید و عوامل انتظامی را به تکاپو انداخت. فردی با اضطراب و نگرانی از گم شدن...

خبرگزاری تسنیم

زائران عمره مفرده از 11 ایستگاه پروازی عازم عربستان می‌شوند.

وب‌گاه الف

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز سیستان و بلوچستان از اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات استان در پی گزارشات مردمی و مشاهدات میدانی در خصوص کم‌کاری و قصور وی، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) اعلام‌کرد: هر روز 2 پرواز با ظرفیت 260 نفر انجام می‌شود که از ایستگاه‌های تهران 11 پرواز، مشهد 2 پرواز و بقیه ایستگاه‌ها یک پرواز به کشور عربستان انجام می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) در استان گلستان دستگیر شد. دادستان مرکز استان گلستان از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، محمود اسپانلو از بازداشت سرشبکه هرمی ترینوست (Treenvest) خبر داد و گفت: متهم به صورت غیرقانونی در حوزه ارز دیجیتال فعالیت داشت و افراد را به امید پرداخت سود و یا دادن ارزدیجیتال، ترغیب به سرمایه گذاری و عضویت در...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد امیرآبادی فراهانی در مورد اهمیت سفر رئیس جمهور کشورمان به پاکستان اظهار داشت: پاکستان یکی از کشور‌های بسیار مهم منطقه است و جمهوری اسلامی ایران روابط بسیار خوبی با این کشور دارد و از نظر روابط اقتصادی در طول این چند سال گذشته به ویژه با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی تراز تجاری ما افزایش یافته است. وی بیان داشت: اگرچه در بحث تراز تجاری وضعیت...

وب‌گاه الف

امروز سوم اردیبهشت پس از 9 سال وقفه عملیات حج عمره از فرودگاه امام خمینی آغاز شد و نیمی از زائران خانه خدا از ترمینال اسلام این فرودگاه به سرزمین وحی اعزام می شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از 9 سال توقف نخستین کاروان زائران عمره از تهران عازم عربستان شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نخستین گروه از زائران عمره ایرانی با پرواز از فرودگاه امام خمینی (ره) ایران را به مقصد عربستان سعودی ترک کردند.