جمعه 8 تیر 1403

زاکانی مقابل برجام کوتاه آمد؟/ عده‌ای به دنبال دیوارکشی میان مردم‌اند

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
زاکانی مقابل برجام کوتاه آمد؟/ عده‌ای به دنبال دیوارکشی میان مردم‌اند

اقتصادنیوز: علیرضا زاکانی گفت: کسی جلوی برجام را نگرفته؛ ما اتفاقا دنبال اجرای برجام هستیم چون ما سهم خود را انجام داده ایم ولی آنها انجام نمی دهند.

به گزارش اقتصادنیوز، علیرضا زاکانی در چهارمین مناظره که از شبکه یک سیما پخش شد، گفت: هیچ راهی نداریم جز اینکه مشارکت کنیم؛ هم مردم را شریک ثروت کشور کنیم و هم امانتدار مردم باشیم و در سیاست بین مردم دیوار نکشیم اقوام و مذاهب را در مقابل هم قرار ندهیم.

وی گفت: این گل و بوستان که در کشور هست همه را بپذیریم. نمی دانم دوستان از چه منظری صحبت می کنند؟ نگاه ما این است که همه اقوام و مذاهب تک تکشان عزیز هستند. نمیخواهیم دیوار بکشیم. ولی دوستان ظاهراً میخواهند دیوار بکشند.

وی گفت: دو دهه با بزرگان فساد مبارزه کردم و فهمیدم برخی نمی خواهند چیزی سر سفره مردم بیاید. ما باید ملت را بیاوریم سر سفره اقتصاد کشور. برای مستاجران و همچنین صاحب خانه شدن مردم برنامه دارم.

زاکانی ادامه داد: حرفهای تفرقه انگیز نزنیم؛ وحدت آفرین حرف بزنیم. بین مردم دیوار نکشیم. هم باید قدرت اقتصادی مردم را بیشتر کرد و هم به وحدت و انسجام کمک کرد.

وی گفت: کسی جلوی برجام را نگرفته؛ ما اتفاقا دنبال اجرای برجام هستیم چون ما سهم خود را انجام داده ایم ولی آنها انجام نمیدهند؛ خیانت کرده اند و آتش زده اند. علتش هم این بود که خود آنها گفتند کسانی که از ایران با آنها مذاکره کردند دقت لازم را نداشتند.

وی ادامه داد:: الان وقت چیدن این میوه‌های اساسی است؛ به حرف خودمان را سرگرم نکنیم.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید