جمعه 13 مهر 1403

زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مشخص شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زمان برگزاری مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مشخص شد

زنجان - ایرنا - سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران، گفت: مسابقات قهرمانی کشتی ساحلی مردان ایران، طی روزهای 20 و 21 خرداد ماه امسال برگزار می شود.

محمد نادری، روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رقابت ها قرار است به میزبانی زنجان در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان و با رعایت دقیق دستورالعمل ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شود.

وی اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونایی، برگزار شدن این پیکارها در خرداد ماه امسال بسته به ارایه مجوز از سوی ستاد مدیریت کرونا استان زنجان است که در غیر این صورت مجددا به زمان دیگر موکول خواهد شد.

نادری یادآور شد: قرار بود این رقابت ها اواخر فروردین ماه امسال در زنجان برگزار شود که پیگیری برای اخذ مجوز برگزاری مسابقات از ستاد مدیریت کرونا استان زنجان به خاطر شیوع بیماری ویروس کرونا و وضعیت قرمز کرونایی، میسر نشد.

سرمربی تیم ملی کشتی ساحلی ایران، گفت: این رقابت ها در 12 وزن مختلف و در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در زمین ساحلی (فضای روباز) یا در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شود.

نادری افزود: مسابقات هر رده سنی در چهار وزن مختلف برگزار خواهد شد و نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی که مهر ماه امسال برگزار می شود دعوت خواهند شد.

*س_برچسب‌ها_س*