دوشنبه 2 مهر 1403

زمان فعالیت ادارات قم تغییر کرد / مدارس تعطیل است

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
زمان فعالیت ادارات قم تغییر کرد / مدارس تعطیل است

اقتصادنیوز: با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت خواهند داشت و همچنین مدارس این استان تعطیل و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند..

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، استاندار قم گفت: با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت خواهند داشت.

سیدمحمد آقامیری، امشب در گفت‌وگویی خبری ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور و هیئت همراهشان اظهار کرد: آیت‌الله رییسی همواره دغدغه مردم را داشت و در جلسات مختلف به ما استانداران تاکید داشت که باید مراقب مردم باشیم.

خبر مرتبط زمان برگزاری امتحانات نهایی تغییر کرد + جزئیات

اقتصادنیوز: سخنگوی دولت گفت: امتحانات نهایی از فردا تا پنجشنبه برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قم، وی افزود: ایشان عزم راسخی برای حل مشکلات مردم داشته و در این مسیر هرگز خسته نشده و کم نیاوردند.

استاندار قم با اشاره به ساعت فعالیت ادارات استان گفت: در آخرین جلسه‌ای که داشتیم مقرر شد با توجه به میزبانی مردم قم از پیکر مطهر شهدای راه خدمت؛ کلیه دستگاه‌های اجرایی و دولتی قم فردا تا ساعت 12 فعالیت داشته باشند.

مدارس قم فردا تعطیل است

وی اشاره کرد: همچنین مدارس استان فردا اول خردادماه تعطیل و دانشگاه‌های استان نیز تنها تا ظهر دایر هستند.

آقامیری عنوان کرد: مطابق تصمیم هیئت دولت کلیه امتحانات مدارس در سراسر کشور تا پایان هفته لغو و زمان جایگزین از طریق وزارت آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به زمان تشییع پیکر پاک شهدای راه خدمت در استان قم عنوان کرد: پیکر مطهر این عزیزان عصر فردا ساعت 16 و 30 دقیقه از بلوار پیامبر اعظم (ص) بر روی دست مردم شریف قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع خواهند شد.

همچنین بخوانید ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید
زمان فعالیت ادارات قم تغییر کرد / مدارس تعطیل است 2