سه‌شنبه 17 مهر 1403

زنجانی‌های متقاضی مسکن ملی تا 14 تیرماه اطلاعات خود را ویرایش کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زنجانی‌های متقاضی مسکن ملی تا 14 تیرماه اطلاعات خود را ویرایش کنند

زنجان - ایرنا - معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری مدارک متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن این استان تا 14 تیرماه جاری تمدید شد.

سعید شاهین فر روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: آن دسته از متقاضیان طرح ملی اقدام مسکن که فقط از طریق پیامک، یا ثبت نام اولیه در سایت تقاضای خود را اعلام کرده بودند باید با مراجعه به سایت این طرح، مدارک خواسته شده را تکمیل و بارگذاری کنند.

وی تاکید کرد: آخرین مهلت ویرایش اطلاعات تا روز چهارشنبه چهارم تیرماه بود که این زمان تا پایان ساعت اداری روز شنبه 14 همین ماه تمدید شد. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این مهلت برای همه متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در مراحل اول، دوم و ثبت نام پیامکی که استعلام آن ها مورد بررسی قرار گرفته و در حال حاضر در وضعیت انتظار بررسی قرار دارند لحاظ شده است. شاهین فر ادامه داد: این متقاضیان با مراجعه به بخش مشاهده درخواست متقاضی در سامانه مدیریت طرح اقدام ملی مسکن به نشانی tem.mrud.ir نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. وی اظهار داشت: ویرایش اطلاعات سایر متقاضیان که استعلام های آنها مورد بررسی قرار نگرفته نیز به مرور انجام می شود. معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: این متقاضیان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

*س_برچسب‌ها_س*