شنبه 14 مهر 1403

زنجانی‌ها بیش از 6 میلیارد تومان صدقه دادند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زنجانی‌ها بیش از 6 میلیارد تومان صدقه دادند

زنجان - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از 6 میلیارد و 436 میلیون تومان صدقه طی هشت ماهه سال جاری توسط نیکوکاران زنجانی پرداخت شده است.

هدایت صفری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طرح تخلیه الکترونیکی صندوق صدقات خانگی از ابتدای آذرماه در استان، به اجرا درآمده است، افزود: با توجه به تداوم شیوع بیماری کرونا پرداخت صدقات به صورت الکترونیکی یکی از روش های موثر در حذف پول فیزیکی است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخشی از کمکهای خیرین و مردم شریف استان از طریق صندوق های صدقات جمع آوری و در اختیار جامعه هدف قرار می گیرد، به منظور پیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و تسهیل در تخلیه صندوق، مأموران جمع آوری صدقات خانگی به دستگاه های پوز اندرویدی مجهز شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تاکید کرد: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه اجرایی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از ویژگیهای مهم این طرح است. صفری با بیان اینکه در استان زنجان قریب به 29 هزار خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند، گفت: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه، طرح‌های متنوعی همانند طرح هر کارمند حامی یک فرزند معنوی و ایران همدل را در جهت فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده که به لطف خداوند متعال موفقیت های خوبی نیز حاصل شده است. وی به شیوه های نوین و غیرحضوری برای پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت: ارسال پیام بدون متن یا عدد 1 به سرشماره 8877و یا کد دستوری #024*8877*، تلفن گویای 096887و اپلیکیشن های سنا، سکه و بام سریعترین و راحتترین روش پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی و غیرحضوری است.

*س_برچسب‌ها_س*