شنبه 14 مهر 1403

زنجان برای شرکت در لیگ پاورلیفتینگ نیازمند حامی مالی است

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
زنجان برای شرکت در لیگ پاورلیفتینگ نیازمند حامی مالی است

زنجان - ایرنا - رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان، گفت: تیم زنجان برای شرکت در نخستین دوره رقابتهای لیگ پاورلیفتینگ باشگاه های ایران، نیازمند حامی مالی مناسب است.

مهران زرگری، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این رشته ورزشی زنجان با وجود ظرفیت و شایستگی ها بالای برای حضور در مسابقات لیگ، به دلیل مشکل مالی بطور قطع قادر به حضور در این رقابت ها نبوده و در صورت عدم حمایت مالی مجبور به کناره گیری خواهد شد.

وی، اظهار داشت: هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان برای شرکت در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است که امید است یک ناجی و حامی مالی مناسب پیدا شود تا بتوانیم با ورزشکاران منتخب قرارداد ببندیم.

زرگری با بیان اینکه شرکت در رقابت‌های لیگ، هزینه‌های زیادی را می طلبد و تامین آن از عهده هیات خارج است، افزود: تاکنون 14 تیم از استان های مختلف برای حضور در لیگ پاورلیفتینگ ثبت نام کرده اند.

وی، زمان قرعه کشی را هشتم اردیبهشت ماه امسال اعلام کرد و اظهار داشت: مسابقات به شکل اوپن و به صورت رفت و برگشت در هشت وزن مختلف برگزار خواهد شد که زمان آغاز پیکار دور رفت تیم های شرکت کننده نیز 28 اردیبهشت ماه خواهد بود.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان گفت: 2 تیم برتر این رقابت ها در مسابقات لیگ جهانی پاورلیفتینگ که امسال در ارومیه برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

*س_برچسب‌ها_س*