دوشنبه 2 مهر 1403

زنگ خطر برای مسئولان فرهنگی به صدا درآمده!/ نگاه شاعرانه و بشردوستانه «پیش از بهشت»

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
زنگ خطر برای مسئولان فرهنگی به صدا درآمده!/ نگاه شاعرانه و بشردوستانه «پیش از بهشت»

محمد سرشار از داوران بخش پویانمایی دوازدهمین جشنواره فیلم عمار گفت: فیلم کوتاه «پیش از بهشت» توانسته خود را از محدوده جغرافیایی جبهه مقاومت بیرون بکشد و برای مخاطب جهانی، با نگاهی شاعرانه و بشردوستانه، اشغالگری رژیم صهیونیستی را روایت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوازدهمین جشنواره فیلم عمار در شب افتتاحیه خود، فانوس بخش پویانمایی خود را به فیلم کوتاه «پیش از بهشت» به کارگردانی احمد حیدریان اهدا کرد.

محمد سرشار، از داوران بخش پویانمایی این جشنواره به بهانه این فیلم کوتاه گفت: من یکی از داوران بخش پویانمایی این دوره جشنواره عمار بودم. در این دوره، آثار پویانمایی قوی اندک بودند و آثار رسیده به مرحله داوری نشان می‌دادند در سال گذشته، تولیدات انقلابی پویانمایی کم‌شماری به خروجی رسیده است.

وی افزود: این مساله، یک زنگ خطر برای مجموعه‌های مسوول در سازمان صدا و سیما، سپاه و زیرمجموعه‌های آن، سازمان تبلیغات اسلامی، آستان قدس رضوی و... است و پیامد مستقیم آن، ضعف شبکه‌های تلویزیونی در پخش آثار پویانمایی قوی انقلابی خواهد بود. «پیش از بهشت» یک اثر تلفیقی رئال / انیمیشن است که توانسته خود را از محدوده جغرافیایی جبهه مقاومت بیرون بکشد و برای مخاطب جهانی، با نگاهی شاعرانه و بشردوستانه، اشغالگری رژیم صهیونیستی را روایت کند. این موفقیت را به خانم محدثه پیرهادی (تهیه‌کننده) و آقایان احمد حیدریان (نویسنده و کارگردان)، صادق لطفی‌زاده (مدیر هنری و انیمیشن) و دیگر عوامل این فیلم کوتاه تبریک می‌گویم. انتهای پیام /
زنگ خطر برای مسئولان فرهنگی به صدا درآمده!/ نگاه شاعرانه و بشردوستانه «پیش از بهشت» 2
زنگ خطر برای مسئولان فرهنگی به صدا درآمده!/ نگاه شاعرانه و بشردوستانه «پیش از بهشت» 3