سه‌شنبه 2 تیر 1405

زن 103 ساله مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شد

وب‌گاه فرارو مشاهده در مرجع
زن 103 ساله مبتلا به کرونا از بیمارستان مرخص شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از همه مردم استان می‌خواهیم تا با رعایت نکات بهداشتی، به خصوص در ایام عید دید و بازدید سالمندان و افراد مسن را انجام ندهند چرا که این افراد بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند.

مهر نوشت: رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به بهبود یک پیرزن 103 ساله سمنانی از بیماری کرونا، گفت: این بانوی سمنانی پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شد.

نوید دانایی شامگاه سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بهبودی یک پیرزن 103 ساله سمنانی از چنگ بیماری کرونا خبر داد و ابراز کرد: این پیرزن سمنانی پس از دریافت مراحل درمانی توسط کادر پزشکی بهبود یافت و از بیمارستان مرخص شد.

وی افزود: این خانم متولد 1295 و مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کوثر سمنان از حدود یک هفته پیش بستری بود که اکنون با بهبودی کامل مرخص شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: از همه مردم استان می‌خواهیم تا با رعایت نکات بهداشتی، به خصوص در ایام عید دید و بازدید سالمندان و افراد مسن را انجام ندهند چرا که این افراد بیشتر در معرض خطر کرونا قرار دارند.

طبق اعلام وزارت بهداشت تعداد مبتلایان کرونا در استان سمنان از مرز 500 نفر گذشت.