جمعه 28 اردیبهشت 1403

زهرا رهنورد

زهرا رهنورد

وب‌گاه عرشه آنلاین

حضور فعال و رسمی خانم علم‌الهدی (رییسی)، به عنوان همسر رییس جمهوری اتفاق تازه‌ای است چرا که هیچ یک از همسران 7 رییس‌جمهوری قبلی چنین مطرح نشده بودند. در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل 113 قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. این تلقی که نبودِ جایگاه بانوی اول به این خاطر...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی تهران برای درمان آنفولانزا

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرگزاری ایرنا از انتقال میرحسین موسوی به یکی از مراکز درمانی تهران برای درمان آنفولانزا خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دولت اصلاحات، در این گفت و گو ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع تر نه تنها این محدودیت ها که حصر کاملا برداشته شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

امتداد نوشت: شب گذشته سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور دولت اصلاحات در تماس با دختران میرحسین موسوی و زهرا رهنورد ضمن ابراز دلتنگی برای این دو محصور کوچه اختر، نسبت به تشدید محدودیت‌های حصر ابراز نگرانی و ناراحتی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

امتداد نوشت: رئیس دولت اصلاحات، در این گفت و گو ابراز امیدواری کرد تا هرچه سریع تر نه تنها این محدودیت ها که حصر کاملا برداشته شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادعا شده که دلیل اعمال محدودیت‌های بیشتر در حصر موسوی و رهنورد انتشار بیانیه آن‌ها در حمایت از اعتراضات اخیر است.

وب‌گاه خبر آنلاین

آفتاب‌نیوز نوشت: ادعا شده که دلیل اعمال محدودیت‌های بیشتر در حصر موسوی و رهنورد انتشار بیانیه آن‌ها در حمایت از اعتراضات اخیر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

حمیبدی در توئیتی نوشت: زیبننده نظام جمهوری اسلامی نیست دو تن از یاران امام و مسوولان رده بالای نظام سال‌ها در حصر بمانند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایران ارگان دولت ابراهیم رئیسی در مطلبی به بیانیه اخیر میرحسین موسوی حمله کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب زندگی همه همسران روسای جمهور ایران در ادوار مختلف بررسی شده است. «کنگره ملی بانوان تاثیرگذار» که با تازگی و با هدف ارایه تصویری متفاوت با اخبار و گزارش رسانه‌های خارجی درباره زندگی و مناسبات دختران و زنان در تهران خاصه پس از توجه جهانیان به اتفاقات پس از مرگ مهسا - ژینا - امینی و اعتراضات برگزار شد، بازتاب گسترده‌ای داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصرایران نوشت: بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل 113 قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران 7 رییس جمهوری...

وب‌گاه فرارو

بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی، چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل 113 قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده، اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران 7 رییس جمهوری قبلی مقایسه...

وب‌گاه عصر ایران

بارزترین ویژگی کنگره ملی بانوان تاثیرگذار میزبانی خانم جمیله علم‌الهدی همسر آقای رییس جمهوری است حال آن که در جمهوری اسلامی ایران، عنوانی چون «بانوی اول» تعریف نشده و اگرچه مطابق اصل 113 قانون اساسی «رییس جمهوری عالی‌ترین مقام رسمی پس از مقام رهبری» توصیف شده اما جمهوری اسلامی بانوی اول ندارد. در این نوشته حضور رسانه‌ای و عمومی همسر رییس جمهوری فعلی با همسران 7 رییس جمهوری قبلی مقایسه...

وب‌گاه فرارو

زهرا رهنورد نه اولین رئیس دانشگاه الزهرا بوده و نه حتی اینجا درس خوانده اما اسم دانشگاه پیوند محکمی با نام او دارد. نه فقط اتفاق‌های سال 1388 بلکه حتی زمانی که او رئیس دانشگاه بود.