جمعه 28 اردیبهشت 1403

زهرا رهنورد

زهرا رهنورد

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد آخرین وضعیت مهدی کروبی در بیمارستان از زبان پسرش منتشر شد درحالی که برخی خبرها حکایت از ابتلای مهدی کروبی به کرونا داشت، روزنامه جمهوری اسلامی روایتی دیگر از علت بستری شدن رئیس مجلس ششم در بیمارستان داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن بخشی از مطلب خود درباره همسر روسای جمهور ایران را به مرور فعالیت های همسر محمود احمدی نژاد اختصاص داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان، یادگار امام در تماسی تلفنی جویای احوال وی شد. در پی بستری شدن مهدی کروبی در بیمارستان، یادگار امام در تماسی تلفنی جویای احوال وی شد. وی در این تماس تلفنی، سلامتی و شفای کروبی را از خداوند مسألت کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد مهدی کروبی در بیمارستان بستری شد مهدی کروبی به علت نارسایی ریه در بیمارستان بستری شده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سیدمحمد خاتمی در پیامی به علی شکوری‌راد درگذشت مادرش را تسلیت گفت. منبع: امتداد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هم‌میهن در گزارشی به بررسی عملکرد و مواضع همسران رؤسای‌جمهور ایران و حاشیههایی که جمیله علمالهدی برای سید ابراهیم رئیسی درپی داشته است، پرداخته است

وب‌گاه خبر آنلاین

هم میهن نوشت: در بین زنان رؤسای جمهور تاریخ ایران بدون شک نام عاتقه صدیقی، همسر محمدعلی رجایی را می‌توان به‌عنوان سیاسی‌ترین همسر رئیس‌جمهور دانست که در مقاطعی از تاریخ جمهوری اسلامی پست سیاسی هم داشته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روزنامه هم میهن به بررسی عملکرد و مواضع همسران رؤسای‌جمهور از ابتدای انقلاب تا کنون و حاشیه هایی که جمیله علم الهدی برای سید ابراهیم رئیسی درپی داشته؛ پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: عضو کمیسیون اصل نود می گوید گزارش کمیسیون درباره خودروهای شاسی بلند آماده شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در نامه این انجمن خطاب به دبیر شورایعالی امنیت ملی آمده است: از دیدگاه علم پزشکی تحمیل شرایط حصر و قطع ارتباط اجتماعی افراد به خودی خود موجب فعال شدن مکانیسم‌های آسیب‌رسان و استهلاک جسم و جان ایشان می‌شود. روزنامه هم میهن بخشی از نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به شورای عالی امنیت ملی را منتشر کرده که در آن نسبت به وضعیت محصوران هشدار داده شده است. در این مطلب آمده است: نجمن اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن بخشی از نامه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران به شورای عالی امنیت ملی را منتشر کرده که در آن نسبت به وضعیت محصوران هشدار داده شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جبهه اصلاحات ایران در نامه‌ای به دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار آزادی میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رسم است که رجال سیاسی در روزگار پیری به افرادی خردمندتر تبدیل می شوند. این رویه اما بعضی وقت‌ها صادق نیست و گاهی می بینیم که برخی رجال در روزگار پیری دچار عوامزدگی می‌شوند!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذر منصوری رئیس جبهه اصلاحات ایران علت تقاضای پایان دادن به حصر محصوران را انتشار اخبار نگران کننده از وضعیت سلامتی آنها بیان کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آذر منصوری در نامه‌ای خطاب به علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی خواستار خاتمه دادن به حصر میرحسین موسوی، زهرا رهنورد و مهدی کروبی شد.