جمعه 28 اردیبهشت 1403

زهرا رهنورد

زهرا رهنورد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایش «دوازده» به کارگردانی رامتین کیان‌پور با همراهی همایون ارشادی و هوتن شکیبا از یکشنبه 20 شهریور در عمارت نمایشی سیمرغ روی صحنه می‌رود.

وب‌گاه مشرق نیوز

با تصمیم کمیسیون ماده‌10 احزاب، فائزه هاشمی از فعالیت‌های حزبی و سیاسی منع شده است، اما این ممنوعیت نتیجه کدام رفتار و گفتار فرزند مرحوم هاشمی است که از مواضع براندازی نظام تا ضداسلام را در بر می‌گیرد.

خبرگزاری دانا

با تصمیم کمیسیون ماده 10 احزاب فائزه هاشمی از فعالیت های حزبی و سیاسی منع شده است، اما این ممنوعیت نتیجه کدام رفتار و گفتار فرزند مرحوم هاشمی است که از مواضع ضد اسلام تا براندازی نظام را در بر می گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: هوشنگ پوربابایی با ابراز امیدواری نسبت به لحاظ شدن نکات حقوقی مطرح شده توسط مقامات گفت: ما اساساً اعتقاد داریم که به فرض وقوع جرم؛ این نوع اتهام از جمله اتهاماتی است که باید تحت شرایط «قانون جرم سیاسی» و با امتیازاتی که در قانون مذکور وجود دارد، قرار گیرد لازم است که رسیدگی به اتهامات آقای تاجزاده با حضور هیئت منصفه و در دادگاه کیفری استان باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد خاتمی در پیامی جان باختن دکتر علی محفوظی را تسلیت گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از آنجا که احیاء و برقراری حقوق فرد تحت نظر و بازداشتی یا نگرانی ها و بی خبری های خانواده زندانی از جمله مواردی است که با ایام تعطیلات تباین ندارد ناگزیر دست به قلم شدم.

خبرگزاری دانا

طی روزهای اخیر شاهد انتشار بیانیه‌ای شیطانی از سوی میرفتنه بودیم که از ظاهرسازی‌های سران فتنه به یکباره پرده برداشت و ثابت کرد آنها می‌خواهند برای دستیابی به اهدافشان از هر خطوط قرمزی عبور کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسالت نوشت: میرحسین موسوی جام زهر را به امام نوشاند، مردم در زیارت عاشورا هر روز صدها بار او را لعنت می کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه اصولگرا علیه میرحسین موسوی نوشت: بیانیه بیستم وی، یک قلم هیزم درشت از دروغ، تهمت و افترا به نظام و مردم است. فقط خداست که می‌تواند او را از این جهنم برهاند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین تصویر از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز پیش در انظار عمومی ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری با گرامیداشت یاد سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و حاج حسین همدانی گفت: شهدای مدافع حرم علاوه بر پاسداری از حریم اهل بیت (ع)، از امنیت و اقتدار کشور نیز دفاع کردند و همه کسانی که دلسوز ایران و اسلام اند، قدردان این مجاهدت‌ها هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پایگاه خبری صابرین، جدیدترین تصویر از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز قبل ثبت شده را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصویری جدید از میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد که چند روز پیش در انظار عمومی ثبت شده است، را مشاهده می کنید./ منبع: صابرین نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

موسوی در بیانیه خود به نحو بسیار عجیبی علیه مبارزه با داعش در سوریه و همچنین کمک به گروه‌های مقاومت در یمن و... موضع‌گیری کرده و حتی در گامی فراتر حزب‌الله لبنان را به باد انتقاد گرفته

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: در شرایطی که از مدت‌ها پیش، اقدامات تسهیل‌گرانه‌ای برای حصر در نظر گرفته شده بود، اما به نظر می‌رسد آنها که ادامه حصر موسوی را ابزار بهتری برای خود می‌بینند بار دیگر او را در مسیری قرار دادند که نتیجه آن از پیش مشخص است.