یک‌شنبه 15 مهر 1403

ساجدی‌فر: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه گفت: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی سپاه آیین اختتامیه مسابقات قرآن و عترت کارکنان نیروی زمینی سپاه با حضور سردار سرتیپ پاسدار روح الله نوری جانشین نیرو و جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار ساجدی‌فر معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری مسابقات قرآن کریم عنوان کرد: بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن و عترت خانواده‌های کارکنان نیروی زمینی با حضور 400 شرکت کننده و در 5 گروه دختران و پسرای بالای 16 سال و دختران و پسران زیر 16 سال و همسران، برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات که با حضور قرارگاه‌های دهگانه نیروی زمینی سپاه انجام شد؛ شرکت کنندگان در رشته‌های حفظ 3، 5، 10،15،20،25 و حفظ کل، ترتیل، اذان، مفاهیم سطح 1 و 2 و تحقیق تقلیدی با هم به رقابت پرداختند و از نفرات اول تا سوم تجلیل شد.

معاون فرهنگی و عملیات روانی نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه نام قرآن را بزرگ نگه می‌دارد و نام این کتاب آسمانی بر پیشانی ما پاسداران می‌درخشد.

وی تصریح کرد: نیروی زمینی سپاه برای زنده نگه داشتن نام قرآن، امنیت کشور و شعائر اسلامی شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است و این مسیر طولانی و نورانی ادامه دارد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام زنگنه مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به اهمیت ترویج قرآن کریم گفت: باید تلاش کنیم تا قرائت قرآن همگانی و نهادینه شود.

وی افزود قرآن پدیده با عظمتی است که بر قلب نازنین رسول الله وحی شده و جلادهنده قلب‌ها است.

حجت الاسلام زنگنه یادآور شد: امروز در نوار غزه چادر‌هایی را برپا می‌کنند و در زیر بمباران‌ها مردم فلسطین قرآن می‌خوانند؛ امیدواریم به برکت همین قرآن کریم، رژیم صهیونیستی خوار و ذلیل شود.

لازم به توضیح است در پایان مراسم صالح مهدی زاده شرکت کننده برنامه محفل صدا و سیما و نابغه قرآن کریم چند آیه زیبا از سوره شمس را قرائت کرد که تحسین حضار را در پی داشت و در پایان مراسم هم از نفرات برتر مسابقات با اهدای جوایز تقدیر شد.

گفتنی است نفرات برگزیده این دوره از مسابقات به مرحله نهایی مسابقات کل سپاه راه یافتند.