جمعه 10 فروردین 1403

سارقان مسلح محموله های بار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
سارقان مسلح محموله های بار در جاده های کهگیلویه و بویراحمد دستگیر شدند

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری سارقان مسلح محموله های باری در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: متهمان به 35 فقره سرقت در جاده ها اعتراف کرده اند.

سردار کیقباد مصطفایی روز پنجشنبه به پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی دریافت گزارشاتی مبنی بر وقوع سرقت های مسلحانه محموله از خودروهای باری در محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد و انتشار کلیپی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، با توجه به اهمیت موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضائی مراتب به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، دو باند 5 نفره از سارقان و 6 نفرمالخر را شناسایی و طی چند عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیر آنان شدند و 3 دستگاه خودروی متعلق به آنها را نیز توقیف کردند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این که متهمان در بازجویی های اولیه به 35 فقره سرقت محموله در سطح محورهای مواصلاتی استان اعتراف کردند، عنوان کرد: 2 قبضه اسلحه گرم و مقادیری اموال مسروقه شامل روغن ماشین، کود شیمیایی، پوشاک و مواد غذایی از متهمان کشف و ضبط شد.

سردار مصطفایی تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند و خودروها نیز به پارکینگ انتقال یافت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و گفت: هر کس که از این خط قرمز عبور کند با واکنش مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

سرقت مسلحانه محموله های باری و وسایل مردم در برخی جاده های کهگیلویه و بویراحمد در ماه های گذشته موجب نگرانی در میان ساکنان استان شده بود.

*س_برچسب‌ها_س*