یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلیس فتا اعلام کرد: پیامک ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان مالیاتی که ثبت‌نام کرده‌اند فاقد لینک پیوست است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا به ارسال پیامک کد از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان مالیاتی اشاره کرد و گفت: پیامک ارسالی از سوی سازمان امور مالیاتی کشور برای مودیان مالیاتی که ثبت‌نام کرده‌اند و پیگیر امور مالیاتی خود هستند، فاقد لینک پیوست است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا فراجا با اشاره به ارسال پیامک کد از سوی سازمان امور مالیاتی برای مودیان مالیاتی گفت: پیامک ارسالی از سوی سازمان مالیاتی برای مودیان مالیاتی که ثبت نام کرده‌اند و پیگیر امور مالیاتی خود هستند، فاقد لینک پیوست است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی اعلام‌کرد: سودجویانی که بازار جذاب معاملات آهن قراضه و باتری فرسوده آنها را وسوسه می‌کند تا اقدام به کدفروشی و تأسیس شرکت‌های کاغذی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر کسی که صاحب کسب‌وکاری باشد، زمان قابل‌توجهی را باید صرف مطالعه و تحقیق درباره مالیات و امور حسابداری کند؛ زیرا قوانین مالیاتی در برخی موارد به حدی پیچیده می‌شوند که با کوچک‌ترین خطایی امکان دارد فرد متحمل جریمه و پرداخت مالیات چند برابری شود. به همین دلیل پرداخت مالیات و انجام کارهای حقوقی کسب‌وکارها بهتر است به افراد باتجربه و متخصصی مثل وکلای مالیاتی سپرده شود که با تمام اصول و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حسابرسی سازمان امور مالیاتی گفت: بانک مرکزی با ارائه اطلاعلات حساب‌های مشکوک و تجاری به سازمان امور مالیاتی، موجب افزایش اخذ مالیات در کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هاشمی گفت: فرایند اسکن تمامی بایگانی‌های مرتبط با پرونده‌های مختلف اسناد مالکیت را که نزدیک به یک میلیارد برگه بود، به پایان رسیده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیئت عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد که توسعه مرور زمان رسیدگی به شکایات به ضرر مودیان مالیاتی مغایر قانون است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور از ایجاد میز واکنش سریع برای حل و فصل مسائل فعالان بزرگ اقتصادی و مودیان خوش‌حساب مالیاتی خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سید محمد‌هادی سبحانیان، رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور، در نشست «هم‌اندیشی مجمع کارآفرینان ایران» که با حضور اعضای مجمع کارآفرینان ایران برگزار شد، اظهار کرد: نگاه سازمان امور مالیاتی کشور به فعالان اقتصادی یک نگاه بالا به پایین یا تقابلی نیست، بلکه ما خود را یک شریک راهبردی که در سود فعالیت ایشان شریک است می‌دانیم. او در ادامه افزود: لذا نظام مالیاتی نه‌تنها نباید برای کسب‌و‌کارها...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی گفت: پارسال مجموع معافیت‌های مالیاتی 40 شرکت بزرگ در مجموع به 150 هزار میلیارد تومان رسید.