یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

فروشندگان، خریداران و فعالان چشم‌انداز بازار مسکن در نیمه دوم سال را کاهش بیشتر قیمت‌ها ارزیابی می‌کنند. به طور کلی کاهش قیمت مسکن می‌تواند به دلیل رکود اقتصادی، افزایش تعداد واحدهای مسکونی، تغییر در سیاست‌های دولت و تغییر در عرضه و تقاضا باشد. رکود اقتصادی در بازار مسکن که درحال‌حاضر شاهد آن هستیم، باعث شده تا تقاضا برای خرید مسکن کاهش یابد و همین موضوع در برخی نقاط باعث کاهش قیمت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مبارزه با فرار مالیاتی تهران با اعلام ارجاع پرونده‌های ابربدهکاران صنعت نفت کشور به سازمان امور مالیاتی برای دریافت مطالبات معوق دولتی، از مسدود شدن نزدیک به 6 هزار حساب بانکی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور با بیان اینکه سامانه مودیان بزرگ‌ترین پروژه و اولویت اصلی نظام مالیاتی است، گفت: در راستای هم افزایی، پیگیری و پیشبرد سامانه مودیان، تیم ویژه در هریک از ادارات کل امور مالیاتی تشکیل شود.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل مبارزه با فرارمالیاتی تهران با اشاره به وصول 250 هزار میلیارد ریالی معوقات ابر بدهکاران، از پرداخت مطالبات گندمکاران از محل درآمدهای مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

پیگیریها از سازمان امور مالیاتی کشور نشان میدهد در همکاری با سازمان برنامه و بودجه بخشی از مطالبات گندم کاران از محل وصول مالیات از فراریان بزرگ مالیاتی همچون برخی شرکتهای سیمانی پرداخت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون مالیات بر خانه‌های خالی با تکمیل اطلاعات سامانه ملی املاک و اسکان اثر گذار شده و تاکنون 183 هزار مسکن خالی به بازار عرضه شده است.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه مشرق نیوز

قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان پس از سه سال بلاتکلیفی در دولت سیزدهم اجرایی شد و در کمتر از حدود پنج ماه، 48 هزار مودی به این سامانه پیوستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

«هنوز هم فکر می‌کنم در میان همه رنج‌هایی که یک مهاجر پشت سر گذاشته است، جدی‌تر از همه، نامعلوم بودن آینده است؛ اینکه بعدش دقیقاً چه می‌شود، اینکه بعد قرار است در سیدنی باشد یا گلشهر یا ورامین؟ اینکه بعد شاید با گیر کردن به سیم‌خارداری تمام یا ناتمام شود» (عالیه عطایی، کورسرخی).

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیات عامل صندوق ملی مسکن امروز در نشست خبری گفت: منابعی که از ابتدای شکل گیری صندوق ملی مسکن از طریق منابع بودجه‌ای، دارایی‌های غیرنقدی و سایر اعتبارات تا امروز واریز شده، 12 هزار و 850 میلیارد تومان است. از این عدد شش هزار و 630 میلیارد هزینه شده است که مابه‌التفاوت این اعداد، جمع دارایی‌های صندوق در قالب نقد و غیرنقد...

وب‌گاه مشرق نیوز

اخیراً و در جدیدترین اقدام شاهد استقرار دستگاه‌های عابربانک در برخی ساختمان‌های پزشکان هستیم؛ جایی که ظاهراً تراکنش مالی در آنجا زیاد است و برای بانک می‌ارزد، اما به چه قیمتی؟