یک‌شنبه 1 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: میانگین مالیات پرداختی اصناف تهران کمتر از 10 میلیون تومان بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس دیوان عدالت اداری: شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری در رای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش در پرونده شکایت یک دانشجو، رای به برائت داد. رئیس دیوان عدالت اداری: شعبه تجدید نظر دیوان عدالت اداری در رای انفصال از خدمت رئیس سازمان سنجش در پرونده شکایت یک دانشجو، رای به برائت داد. به گزارش عرشه آنلاین؛، حجت الاسلام والمسلمین مظفری در نشست خبری امروز با اشاره به فرارسیدن سالگرد تاسیس...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دیوان عدالت اداری در مورد ابطال حکم رئیس سازمان نظام روانشناسی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تاکنون از 66 هزار واحد مسکونی خالی (مربوط به سال 1400) 8 میلیارد و 800 میلیون تومان مالیات وصول شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: در سال 1401 نه‌تنها شاهد افزایش ورودی پرونده‌ها در دیوان عدالت نبودیم بلکه 2.6 درصد شکایات فردی به دیوان کم شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی گفت که با ابتکار عمل این سازمان و کمیسیون اقتصادی مجلس، تدابیر ویژه‌ای برای تسهیل تکالیف مودیان در اجرای قانون سامانه مودیان اندیشیده و نهایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای مدیریت بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، سامانه ملی املاک و اسکان را به‌روزرسانی کند.

خبرگزاری دانشجو

عبدالمجید شیخی گفت: در بودجه سال آتی برای فروش دارایی‌های دولت رقم کمتری پیش‌بینی شده که اقدامی شایسته است. برخی اقتصاددان غرب‌زده به دنبال خصوصی سازی بیشتر بودند که به هر ترتیب دولت مقابل آنها ایستاده است. در عوض تاکید بیشتری به بحث‌های مالیاتی شده که درآمدی پایدار است و آرزوی دولت‌های قبل برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی به نوعی برآورده کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه الف

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: از 66 هزار واحد مسکونی خالی مربوط به سال 1400 تاکنون 8 میلیارد و 800 میلیون تومان مالیات وصول شده که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از آن امسال وصول شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر حسابرسی مالیاتی سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: از 66 هزار واحد مسکونی خالی مربوط به سال 1400 تاکنون 8 میلیارد و 800 میلیون تومان مالیات وصول شده که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از آن امسال وصول شده است.

وب‌گاه گسترش

وزارت راه و شهرسازی، به منظور اداره بهتر بازار مسکن و جمع آوری مالیات از خانه های خالی، قصد به روزرسانی سامانه ملی املاک و اسکان را دارد. به منظور اجرای سیاست‌های کلان خود و ایجاد ابزار مناسب برای برنامه‌ریزی و مدیریت بازار مسکن، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، بر اساس تبصره 7 ماده 169 مکرر قانون مالیات‌های مستقیم، تصمیم به تکمیل و به روزرسانی سامانه ملی املاک و اسکان جهت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای مدیریت بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، سامانه ملی املاک و اسکان را به‌روزرسانی کند. وزارت راه و شهرسازی در نظر دارد برای مدیریت بازار مسکن و اخذ مالیات از خانه‌های خالی، سامانه ملی املاک و اسکان را به‌روزرسانی کند. به گزارش عرشه آنلاین، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در راستای سیاست‌های کلان خود و به منظور ایجاد ابزار مناسب برای...

خبرگزاری تسنیم

مشاور فرهنگی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی معتقد است که راهکار برون‌رفت سینمای ایران از رکود اقتصادی، مشارکت بخش خصوصی است.