پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم

درحالی که طی سال 1402، نیمی از صاحبان مشاغل که مشمول تبصره 100 شدند، مالیاتشان صفر بوده، برخی کارشناسان پیشنهاد معافیت مالیاتی 70 درصد اصناف را به وزارت اقتصاد مطرح کرده اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

دولت سیزدهم در راستای مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف، وضعیت مالیات از اینفلوئنسر و بلاگرها را در دستور کار قرار دادو اکنون اینفلوئنسرهایی را که دارای بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده دارند شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت سیزدهم در راستای مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف، وضعیت مالیات از اینفلوئنسر و بلاگرها را در دستور کار قرار داد و اکنون اینفلوئنسرهایی را که دارای بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده دارند، شناسایی کرده‌اند. دولت سیزدهم در راستای مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف، وضعیت مالیات از اینفلوئنسر و بلاگرها را در دستور کار قرار داد و اکنون اینفلوئنسرهایی را که دارای بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده دارند،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دولت سیزدهم در راستای مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف، وضعیت مالیات از اینفلوئنسر و بلاگرها را در دستور کار قرار داد و اکنون اینفلوئنسرهایی را که دارای بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده دارند، شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دولت سیزدهم در راستای مالیات‌ستانی عادلانه و شفاف، وضعیت مالیات از اینفلوئنسر و بلاگرها را در دستور کار قرار داد و اکنون اینفلوئنسرهایی را که دارای بیش از نیم میلیون دنبال‌کننده دارند، شناسایی کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر اقتصاد گفت: بر اساس اطلاعات مربوط به کشورهای حوزه منطقه غرب آسیا، ایران رتبه چهارم در جذب سرمایه مستقیم خارجی را بعد از کشورهای امارات، عربستان و ترکیه کسب کرده است.

وب‌گاه گسترش

افزایش سقف وام نهضت ملی مسکن در شهر‌ها مورد موافقت شورای عالی مسکن قرار گرفت که در این گزارش می توانید جزییات این واقعه را ملاحظه کنید.

وب‌گاه گسترش

مهران محرمیان، معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی آماری از تراکنش بانکی ایرانی ها در روز داد و اعلام کرد: هر ایرانی در روز 5 تراکنش الکترونیک انجام می‌دهد

وب‌گاه خبر آنلاین

کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ادعاهایی را درباره شاخص‌های اقتصادی مطرح می‌کنند که به باور تحلیلگران، با واقعیت فاصله دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مودیانی که فروش آنها تا پایان زمستان سال گذشته به 18 میلیارد تومان برسد، از ابتدای تیرماه امسال مکلف به صدور صورتحساب الکترونیکی و ثبت در سامانه مودیان هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مودیانی که فروش آنها تا پایان زمستان سال گذشته به 18 میلیارد تومان برسد، از ابتدای تیرماه امسال مکلف به صدور صورتحساب الکترونیکی و ثبت در سامانه مودیان هستند.

خبرگزاری اکو نیوز