جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

با حضور سرپرست ریاست جمهوری آیین افتتاح 66 هزار و 791 واحد مسکونی و واگذاری زمین رایگان به 51 هزار و 740 متقاضی واجد شرایط نهضت ملی مسکن در سراسر کشور برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

صنعت چاپ درگیر مشکلاتی است که هم راه برون رفت از آن‌ها احصا شده هم زمینه رفع آن‌ها در کشور وجود دارد، اما دولت چهاردم برای شروع در این حوزه باید به کدام نکات توجه داشته باشد؟ فعالان این صنعت چه مطالبه‌ای از دولت چهاردهم دارند؟

وب‌گاه گسترش

مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: تعداد 240 هزار واحد مسکن مهر از دولت‌های قبلی به دولت سیزدهم منتقل شده است. تاکنون، ما 133 هزار واحد را ساخته‌ایم و هدف ما این است که تا پایان سال این موضوع به پایان برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

اگر کسی از کارنامه سعید جلیلی خواست بداند، بهتر است وضعیت اقتصادی و معیشتی عامه مردم و نه برخی طیف‌ها و حلقه‌های خاص را ارزیابی کند؛ آنها بانیان وضع موجود هستند با کارنامه‌ای پر از تورم‌های سرسام‌آور، تولید شده در تشکیلات دولت سایه.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نهادهای امنیتی دولت قانونی یمن، اعترافات شبکه جاسوسی بازداشت شده آمریکا و اسرائیل را منتشر کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیداحسان خاندوزی وزیر اقتصاد و دارایی در جلسه علنی امروز (شنبه 2 تیرماه) قوه مقننه در جریان قرائت گزارش عملکرد منابع مالی تبصره (18) لایحه بودجه که به موضوع حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی اشاره دارد، گفت: در شهریورماه سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که در بخش اقتصاد کار‌های خوبی در دولت سیزدهم انجام گرفته است و تعدادی از...

وب‌گاه گسترش

مالیات به مبلغی گفته می‌شود که شهروندان و سازمان‌ها موظف هستند به دولت یا سایر مقامات عمومی پرداخت کنند. مالیات‌ها منبع اصلی درآمد دولت هستند و برای تامین هزینه های عمومی همچون آموزش، بهداشت، زیرساخت ها و دفاع ملی به کار می‌روند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر همین اساس رقم مالیات وصول شده مربوط به متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه نسبت به فروردین 200 درصد رشد داشته است. این رقم در فروردین 440 میلیارد تومان و در اردیبهشت یک هزار میلیارد تومان بوده است. با توجه به آمارهای وصول مالیات در دو ماهه اول سال 1403، مجموع وصول منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصد مالیات ارزش افزوده به هزار و 400 میلیارد تومان رسیده...

وب‌گاه خبر آنلاین

با توجه به آمارهای وصول مالیات در دو ماهه اول سال 1403، مجموع وصول منابع متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از محل افزایش یک درصد مالیات ارزش افزوده به هزار و 400 میلیارد تومان رسیده و وصولی در اردیبهشت 200 درصد رشد داشته است.