دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه 55 آنلاین

مهدی موحدی بک‌نظر سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: برای این افراد حدود 17 میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که 23 نفر از اینفلوئنسر‌ها این مالیات را پذیرفتند.

وب‌گاه فرارو

موحدی بک‌نظر با اشاره به شناسایی اینفلوئنسر‌ها مشمول دریافت مالیات تاکید کرد: تعداد قابل توجهی از این افراد تا به امروز شناسایی شده‌اند و برای 123 اینفلوئنسر که درآمد قابل توجهی داشتند، درآمد تشخیصی صادر شده‌است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: برای این افراد حدود 17 میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که 23 نفر از اینفلوئنسرها این مالیات را پذیرفتند.

خبرگزاری تسنیم

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تأکید کرد کلیه باشگاه‌های لیگ برتری مصوبه مربوط به تعیین سقف بودجه را تأیید کرده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) 1402 است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امروز دهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی و یا تکمیل فرم تبصره ماده 100 از سوی صاحبان مشاغل است.

خبرگزاری تسنیم

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) 1402 می باشد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طبق آمارهای سازمان امور مالیاتی، مالیات پرداختی نیمی از اصناف کشور صفر است و همچنین میانگین مالیات پرداختی ماهانه طلافروشان، کمتر از یک میلیون تومان و برای یک سوم آنها صفر است. نکته دیگر در این باره آنکه مجموع مالیات پرداختی طلافروشان و پزشکان از کارمندان کشور کمتر است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه مجموع تراکنش‌های واریزی برای 123 اینفلوئنسر در سال 1400 بیش از 2.3 هزار میلیارد تومان بوده است، گفت: برای این افراد حدود 17 میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که 23 نفر از اینفلوئنسرها این مالیات را پذیرفتند.

خبرگزاری تسنیم

هرچند سوت زنی از طریق وزارت اقتصاد و سازمان امور مالیاتی به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با تخلفات مطرح میشود اما این مسیر چالشها و مخاطرات خاص خود را دارد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه استثنائا ممکن است برخی افراد با مستندات به مدیران کل استانی مراجعه کنند که در این شرایط امکان تغییر اینتاکدها وجود دارد، گفت: اینکه برای مودیان خاصی سقف تعیین کنیم نوعی تبعیض است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در مدل جدید اعتبار سنجی، رفتار اشخاص در بازپرداخت تسهیلات، سابقه اشخاص در پرداخت چک، سابقه محکومیت‌های مالی اشخاص، وضعیت پرداخت مالیات را می‌توان به عنوان مهم‌ترین شاخصه‌های مورد بررسی برای تعیین امتیاز اعتباری برشمرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی از ثبت رکورد جدید 5 میلیون نفری برای ارائه اظهارنامه مالیات عملکرد اصناف و مشاغل خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: فردا (دهم تیرماه) آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مشاغل و تکمیل فرم تبصره ماده 100 است.