دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد جواد آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی در دولت رئیسی واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: آنگونه که سازمان امور مالیاتی اعلام کرده، برای 123اینفلوئنسر در سال 1400بیش از2300 میلیارد تومان واریز شده است که مالیات بر این درآمد حدود 17میلیارد تومان تشخیص داده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی موحدی‌بک‌نظر، با اعلام پایان یافتن مهلت ارائه اظهارنامه و استفاده از تبصره 100 قانون مالیات‌های مستقیم گفت: مجموع کل اظهارنامه مالیات اصناف و مشاغل که برای عملکرد سال گذشته ارائه شده است یک میلیون و 362 هزار و 507 فقره اظهارنامه و مجموع کسانی که از تبصره ماده 100 قانون مالیات استفاده کرده‌اند به 3 میلیون و 986 هزار و 938 فقره و مجموع کل کسانی...

وب‌گاه مشرق نیوز

تنها 23نفر از اینفلوئنسرهایی که درآمد 2300 میلیارد تومانی داشته‌اند، پذیرفته‌اند که مالیات بدهند.

وب‌گاه عصر ایران

موحدی بک‌نظر: برای تعداد 123 اینفلوئنسر شناسایی شده حدود 17 میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که 23 نفر از اینفلوئنسرها این مالیات را پذیرفتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ارتباطات در آخرین آماری که اردیبهشت ماه سال جاری ارائه کرده بود، تعداد کاربران روبیکا را 40 میلیون اعلام کرد.

وب‌گاه فرارو

وزیر ارتباطات در آخرین آماری که اردیبهشت ماه سال جاری ارائه کرده بود، تعداد کاربران پلتفرم‌های داخلی را بیش از 40 میلیون اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مالیات در واقع نوعی هزینه اجتماعی است که افراد جامعه با هدف بهره‌برداری از امکانات و منابع یک کشور موظفند که آن را پرداخت کنند تا توانایی‌های جایگزینی این امکانات و منابع فراهم شود. بدون شک مبحث معافیت مالیاتی شرکت دانش بنیان از جمله مباحثی است، که باید در شرکت‌های دانش بنیان توجه ویژه‌ای به آن شود.

وب‌گاه عصر ایران

اداره کل امور مالیات مودیان متوسط در تهران، طبق بند ز تبصره 6 قانون بودجه سال 99، مامور شناسایی اینفلوئنسرهای مشمول مالیات دهی شده و این اداره وضعیت اظهارنامه‌های سال 99 و 1400 این اینفلوئنسرها با دنبال کننده بالای 500 هزار را مورد بررسی قرار داده است. در نهایت 551 کاربر و فعال مجازی دارای بیش از 500 هزار دنبال کننده شناسایی شدند که مشمول مالیات بر درآمد می‌شدند. طبق اعلام سخنگوی سازمان...

خبرگزاری مهر

سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: پانزدهم تیرماه، آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره اول (فصل بهار) 1402 است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی اعلام شد.

خبرگزاری مهر

امروز، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی صاحبان مشاغل و اشخاص حقیقی است.

خبرگزاری مهر

خمیر کاغذ به طور عام و صرف نظر از نحوه مصرف از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و عوارض معاف شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: امروز آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی یا تکمیل فرم تبصره ماده 100 از سوی صاحبان مشاغل است.