دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور با اشاره به اینکه امسال 515 سلبریتی شناسایی شدند گفت: تعدادی از این افراد از طریق شرکت های تبلیغاتی و تعدادی از طریق گردش حساب و سایر موارد شناسایی شدند برای 123 سلبریتی و اینفلوئنسر اکنون کار تشخیص مالیات صورت گرفته است اما مالیاتی که خودشان ابراز کرده اند تناسبی با درآمدشان ندارد، 2300 میلیارد تومان واریزی به حساب اینها بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بخشی از جامعه پزشکی به دنبال استفاده از کارت به کارت یا پول نقد به جای کارتخوان است که برای تعدادی از آنها اخطاریه ارسال شده و بخش دیگر از پزشکان را از طریق حساب های مشکوک به تجاری، سامانه سوت زنی و بازرسی میدانی هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسکن گفت: تسیهلات ساخت مسکن توسط بانک ها همچنان کم رنگ است و دولت باید توسط دستگاه های مسئول این موضوع را پیگیری کند.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه گسترش

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: سازمان امور مالیاتی باید با گذار از نظام مالیاتی ممیزمحور و تکیه بر تکمیل سامانه‌های اطلاعاتی خود، به سمت اخذ مالیات هوشمند و جلوگیری از فرارهای مالیاتی به خصوص فرار مالیاتی دانه درشت‌ها و مشاغل خاص با درآمد کلان برود و در این زمینه نیز سامانه مودیان و پایانه‌های فروشگاهی به همراه ساماندهی دستگاه‌های پوز، داده‌های لازم برای اخذ مالیات هوشمند...

وب‌گاه گسترش

نشست خبری انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی و ملزومات دارویی برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

در فاز نخست حدود 515 هزار واحد خالی شناسایی شده بود که تعداد آن بعد از اصلاح و پالایش کمتر شد؛ در این راستا برای اینکه با اطمینان بیشتری نسبت به صدور برگه مالیات اقدام کنیم، مبنا دو خانه به بالا قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به بررسی‌های اجام شده از زمان اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده تا کنون در مجموع 390 هزار میلیارد تومان منابع برای حوزه سلامت، شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و ادارات کل امور عشایر و به وزارت ورزش پرداخت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: یک کارشناس اقتصادی گفت: متأسفانه به دلیل شفاف نبودن گردش مالی و ضعف در پایه‌های مالیاتی، طبقات فرودست حقوق‌بگیر جامعه مشمول حیطه مالیاتی می‌شوند درحالی‌که بسیاری از اغنیا مالیات بسیار اندکی پرداخت می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

بررسی آمار سازمان امور مالیاتی نشان می‌دهد، نزدیک به 70 درصد از واحدهای صنفی فعال در حوزه طلا و جواهر در سال 1401، هنوز هم مالیاتی کمتر از 15 میلیون تومان می‌پردازند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هیات وزیران با تصویب آیین نامه اجرایی قانون بودجه سال 1402 کل کشور سازوکار اخذ مالیات از خانه‌های لوکس را مشخص کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور جزئیاتی از آمار پرداخت‌های خود در قالب مالیات بر ارزش افزوده به حوزه‌های سلامت مردم و توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای کشور ارایه داده است که پرداخت بیش از 390 هزار میلیارد تومان برای سلامت مردم و توسعه و آبادانی کشور صورت گرفته است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی گفت: متأسفانه به دلیل شفاف نبودن گردش مالی و ضعف در پایه‌های مالیاتی، طبقات فرودست حقوق‌بگیر جامعه مشمول حیطه مالیاتی می‌شوند درحالی‌که بسیاری از اغنیا مالیات بسیار اندکی پرداخت می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

طی چند سال اخیر شاهد ظهور برخی تحلیلگران و کارشناسان هستیم که پس از مدتی به درجه استادی می‌رسند و اقدام به پکیج فروشی می‌کنند، اما از سوی دیگر در برابر تصمیمات ضد تورمی دولت جریان‌سازی می‌کنند و از پرداخت مالیات طفره می‌روند.

خبرگزاری مهر

نهمین پیش نشست تخصصی دومین همایش ملی «انقلاب اسلامی و افق تمدنی آینده» با محوریت ارزیابی وضعیت تحقق تکالیف قانون جهش تولید مسکن برگزار شد.