دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

افزایش مالیات بر ارزش افزوده هر سال یک واحد درصد و کاهش هر سال یک واحد درصد مالیات بر درآمد اشخاص حقوقی در برنامه هفتم لحاظ شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، گفت: شاهد رشد بیش از 20 درصدی مودیانی که در حوزه مشاغل به تعیین تکلیف مالیاتی عملکرد سال گذشته‌شان پرداخته‌اند، هستیم و مجموع کل اظهارنامه تکمیل شده تبصره ماده 100 با رشد بیش از 29 درصدی مواجه بوده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: 90 درصد اصناف و شاغلان در ارائه عملکرد سال گذشته، مالیاتی زیر 10 میلیون تومان را اظهار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

در کشور ما موضوعی به نام، لیست سیاه پولشویی نداریم و در قانون اشخاصی که به نحوی درگیر معاملات مشکوک به پولشویی می‌شوند، به مرکز مطالعات مالی معرفی شده و این مرکز بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد که در صورت تایید به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: رییس مرکز اطلاعات مالی ایران با بیان اینکه شورای‌عالی مبارزه با پولشویی فعال شده است، گفت: اقدامات خوبی در بحث مبارزه با پولشویی در دولت سیزدهم انجام شده و 400 مظنون در این زمینه شناسایی شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی از بلاگرها و اینفلوئنسرهای اینستاگرامی ماهانه میلیاردها تومان درآمد دارند و مالیاتی که باید سالیانه بپردازند چند 10 میلیون تومان است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

به تازگی سازمان امور مالیاتی، مالیات تعدادی ازفعالان فضای مجازی را اعلام کرده است، این افراد تاکنون اقدام به پرداخت مالیات خود نکرده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذری جهرمی در مورد مالیات اینفلوئنسرها نوشت: چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آذری جهرمی گفت: تصورم این است که در دنیای موازی، دولت‌ها برای کسب و کاری که از آن مالیات می‌گیرند، تسهیلات ایجاد می‌کند نه مانع.

وب‌گاه خبر آنلاین

آذری جهرمی در مورد مالیات اینفلوئنسرها نوشت: هم فیلتر می کنند هم مالیات می گیرند

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی سازمان امور مالیاتی، روز گذشته از دریافت مالیات قابل توجهی از بیش از صد اینفلوئنسر اینستاگرامی سخن گفته‌اند. نکته قابل توجه این بود که دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات ستانی می‌کند؟

وب‌گاه فرارو

آذری جهرمی در واکنش به مالیات ستانی از اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی نوشت: نکته قابل توجه این بود که چگونه یک دولت از فعالیت در یک شبکه اجتماعی که خودش آن‌را بدون طی شدن رویه معمول قانونی مسدود کرده است، مالیات‌ستانی می‌کند؟