دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

علی توسطی گفت: قرار بود مهلت 10 روزه ای برای تسلیم اظهارنامه مالیاتی اصناف در نظر گرفته شود که هنوز از سوی وزارت اقتصاد ابلاغ نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرارو نوشت: از تابستان گرم تا زمستان سرد، بازار قاچاق گرمِگرم است؛ آمارها از مسیر صعودی قاچاق در اقتصاد کشور می‌گوید: حجم اقتصاد غیررسمی در خلال سال‌های 1342 تا 1388.15 درصد محاسبه می‌شد که بعد از شدت گرفتن تحریم‌ها به بالای 25 درصد رسید و در آخرین برآوردها 34.5 درصد گزارش شده است.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان مالیاتی با بیان اینکه کلیه کارتخوان های فعال به پرونده‌های مالیاتی متصل شده‌اند در مورد عدم تعیین تکلیف پوز اصناف خاص گفت: ملاحظه سازمان مالیاتی این بود دستگاه‌های کارتخوانی که با ضروریات زندگی مردم در ارتباط است را قطع نکند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ماهنامه اندیشه پویا / «40 تا 50 درصد پوشاک موجود در بازار قاچاق است، که به‌صورت استوک یا مسافرتی وارد می‌شود»؛

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ماهنامه اندیشه پویا / «40 تا 50 درصد پوشاک موجود در بازار قاچاق است، که به‌صورت استوک یا مسافرتی وارد می‌شود»؛

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس اتاق اصناف ایران از درخواست تمدید تسلیم اظهارنامه مالیاتی و همچنین ابلاغ دستورالعمل برای حجاب متصدیان واحدهای صنفی خبر داد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از ارائه مهلت 10 روزه سازمان امور مالیاتی به مودیان صنفی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار منتظر بازگشت وزیر خارجه از سفر به چند کشور عربی است قیمت دلار امروز تحت تاثیر سفر وزیر خارجه به کشورهای عربی بود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین طاهرمحمدی امروز در نشست خبری با بیان اینکه بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور تحت نظارت 8 هزار اتحادیه داریم، اظهار داشت: بخش خصوصی مستقل برای دولت و نظام حیاتی است، زیرا می‌تواند در جامعه بسیار اثرگذار باشد و افق روشنی را برای اجرای برنامه‌ها ترسیم کند. رئیس اتاق اصناف ایران با اشاره به اینکه وضعیت موجود با وضعیت ایده آل فاصله زیادی دارد،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: کسبه به خاطر مالیات تعطیل نشده اند زیرا اصناف اختیار دارند از تبصره ماده 100 استفاده کنند یا اظهارنامه بدهند.

خبرگزاری مهر

رئیس اتاق اصناف ایران از ترسیم سازوکاری برای رفع مشکلات مربوط به پلمب واحدهای صنفی به دلیل حجاب مشتریان خبر داد.