دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مصوبه هیات وزیران پیرامون احکام مالیاتی واگذاری اسناد خزانه اسلامی و هزینه های تنزیل اوراق بهادار اسلامی را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور فهرست مربوط به 22 مورد تاییدیه کالاهای پذیرفته شده و به فروش رفته در بورس کالای مشمول بخشودگی موضوع ماده (143) قانون مالیات‌های مستقیم را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مرحله نخست ساماندهی بنگاه‌های مشاور املاک در شهر‌های جدید استان تهران، البرز و زنجان در دستور کار قرار گرفت. طبق گزارش شورای عالی مسکن، در شهر جدید پردیس 153 بنگاه مشاور املاک مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد 29 واحد پلمب تعزیرات وا ماکن شدند. در شهر جدید پرند نیز 54 بنگاه املاک بازرسی شد و 20 بنگاه پلمب شد. در شهر جدید هشتگرد از 20 بنگاه...

وب‌گاه 55 آنلاین

«داروگر» در خبرها مرد و دوباره زنده شد. روزنامه‌ها یک روز از حال بد و روزگار ناخوش‌اش گفتند و روزی دیگر تکذیب کردند و از تداوم فعالیت‌هایش نوشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان اعلام کرد: مالیات حدود 90 درصد کمتر از 20 میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی اعلام کرد که مالیات بیش از نیمی از صاحبان مشاغل صفر و مالیات حدود 90 درصد کمتر از 20 میلیون تومان برای یک سال تعیین شده است.

وب‌گاه گسترش

نرخ اجاره بهای مسکن در زنجان طی سال جاری بیش از 100 درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها 25 درصدی اجاره بها مغایرت دارد.

خبرگزاری مهر

زنجان - نرخ اجاره بهای واحدهای مسکونی در زنجان طی سال جاری بیش از 100 درصد افزایش یافته است، روندی که با مصوبات دولت مبنی بر افزایش تنها 25 درصد اجاره بها مغایرت دارد.

خبرگزاری دانشجو

بهزاد عمران‌زاده، رئیس اندیشکده شهر اسلامی ایرانی و عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین (ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو، درباره وضعیت کنونی مسکن در کشور گفت: در این سال‌ها برای بهبود بازار مسکن، اقداماتی انجام شده اما همچنان دوره انتظار مسکن در پایتخت برابر با 150 سال و در دیگر استان‌ها بیش از 70 سال است. این یعنی شاخص انتظار مسکن در کشور از میانگین عمر یک فرد فراتر است؛ دلیل این اتفاق...

خبرگزاری تسنیم

ساماندهی دستگاه‌های کارتخوان از سال 1400 انجام شد اما پوزهای برخی صاحبان مشاغل به پرونده‌های مالیاتی آنها متصل نشده که با توجه به گردش حساب بالای برخی از این افراد لازم است سازمان امور مالیاتی با همکاری بانک مرکزی نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام کند.