دوشنبه 2 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: سازمان امور مالیاتی همه صنوف را با هم در نظر می‌گیرد در حالی که باید تفاوت صنوف در نظر گرفته شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان، مودی مداری و مالیات ستانی عادلانه را از راهبرد‌های اصلی نظام مالیاتی عنوان کرد و گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی، گامی عملیاتی در گره‌گشایی از مشکلات مودیان مالیاتی است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور مودی مداری و مالیات ستانی عادلانه را از راهبردهای اصلی نظام مالیاتی عنوان کرد و گفت: مرکز جامع ارتباطات مردمی، گامی عملیاتی و مهم در گره‌گشایی از مشکلات مردم است که در چارچوب تکریم ارباب رجوع، فصل جدید پاسخگویی به مودیان مالیاتی انجام می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریسم اعلام کرد: اشخاصی که به جای استفاده از کارتخوان از مردم درخواست پول نقد، سکه، ارز و... کنند، به عنوان شخص مظنون به معاملات مشکوک به پولشویی تحت بررسی قرار می‌گیرند.

وب‌گاه مشرق نیوز

با اجرای مرحله نخست طرح تسریع در اجرای قانون مالیات بر خانه‌های خالی از سوی وزارت راه و شهرسازی، 330 هزار واحد مسکن خالی جدید در کشور شناسایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به اینکه عده‌ای از فعالان اقتصادی با حساب‌های شخصی خود کار تجاری انجام می‌دهند که این کار به ظن فرار از مالیات انجام می‌شود، بنابراین سازمان امور مالیاتی طرحی در دست اقدام دارد که حساب‌های بانکی افراد را به صورت شخصی و تجاری تفکیک کند و این کار تا دو روز آینده به اتمام می‌رسد. بر اساس اعلام بانک مرکزی تا کنون 24 بانک به طرح تفکیک حساب...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انتخاب نوع شرکت، امری حساس و حائز اهمیت است که به عوامل متعددی نظیر موضوع فعالیت شرکت، تعداد افراد عضو، میزان مسئولیت هر یک از شرکا، اهداف اعضا در آینده و... بستگی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اظهارنامه مالیاتی کارنامه مالی است که اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول مالیات، به منظور محاسبه مالیات خود، به سازمان مالیاتی ارائه می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به استناد اطلاعات نتایج مرحله نخست تسریع در اجرایی‌سازی قانون مالیات بر خانه‌های خالی که از سوی وزارت راه و شهرسازی اجرا شد، هیأت رسیدگی به 60 هزار واحد مسکونی خالی با اولویت مالکان دارای 20 خانه خالی به بالا، در سال 1400 تشکیل شد. همچنین در سال 1401 بیش از 200 هزار واحد مسکونی خالی مطابق قانون توسط وزارت راه و شهرسازی شناسایی شد و این واحد‌های...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز