چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1402 از تخصیص اعتباراتی برای آبرسانی شهرهای دارای تنش آبی روستایی و عشایری و شهرهای زیر 25 هزار نفر و اصلاح شبکه آن و تکمیل فاضلاب روستایی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ناصر فخاری؛ مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در نشست خبری که با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در محل این سازمان برگزار شد، در خصوص چالش‌های صاحبان ایده و لوازم پیشرفت اظهار کرد: در شرایطی که دنیا در حال توسعه است و ما در حال پیشرفته‌تر شدن هستیم، جوانان و نخبگان ما برای تحقق این موضوع نیاز به بستر‌هایی دارند و ما باید چالش‌های آن‌ها را رفع کنیم؛...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور، نحوه اعمال مالیات و محاسبه عوارض سبز برای واحدهای آلاینده را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: 187 کشور دنیا، طرح مالیات بر عایدی سرمایه را در راستای مقابله با تقاضاهای سفته بازانه اجرا می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: یکی از راه‌های فرارهای مالیاتی مهم، شرکت‌های کاغذی و صوری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: همه خودروهای دارای قیمت بیش از سه میلیارد تومان از سال آینده باید مالیات پرداخت کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر با انتشار گزارشی، اهم اقدامات صورت گرفته توسط این سازمان در سال جاری را اعلام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک اقتصاددان درباره تهدید یک خبرنگار توسط رییس سازمان مالیاتی توییتی منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: واحدهای مسکونی گران‌قیمت باز هم در لایحه بودجه ردیفی را از آن خود کردند و با وجود آنکه مالیات دریافتی از محل مالیات این واحدها در سال جاری چشم‌گیر نبود، دولت بازهم از این منبع درآمدی را برای خود در نظر گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واحدهای مسکونی گران‌قیمت باز هم در لایحه بودجه ردیفی را از آن خود کردند و با وجود آنکه مالیات دریافتی از محل مالیات این واحدها در سال جاری چشم‌گیر نبود، دولت بازهم از این منبع درآمدی را برای خود در نظر گرفته است.

خبرگزاری مهر

نیشابور وزیر اقتصاد و دارایی گفت: دولت سیزدهم وارث عقب ماندگی دهه‌های گذشته است چراکه نباید درآمدهای ما در این وضعیت نامناسب باشد.

وب‌گاه الف

رییس سازمان امور مالیاتی گفت: همه خودروهای دارای قیمت بیش از سه میلیارد تومان از سال آینده باید مالیات پرداخت کنند.

وب‌گاه گسترش

سیاووش غیبی‌پور - کارشناس امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی درباره پایه مالیاتی جدیدی و افزایش نرخ‌های مالیات در سال 1402 توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان برای سال آینده پایه مالیاتی جدیدی وضع نکرده و نرخ‌های مالیاتی نیز تغییر نکرده است.