چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه خبر آنلاین

اتفاق نامبارکی رخ داده است. تهدید خبرنگار در نشست خبری بابت طرح یک سئوال. فارغ از اینکه سئوال چه بوده و خبرنگار چه کسی است باید گفت حق با خبرنگاری است که مطالبه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان مالیاتی با رویکرد عدالت محوری و هوشمندسازی نظام مالیاتی به دنبال تحول آفرینی است، در همین راستا فراریان بزرگ مالیاتی را شناسایی و مالیات ستانی عادلانه را اجرا می‌کند. این سازمان با ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی و ارتقای سامانه‌های مختلف به دنبال برقراری ارتباط بین مردم و کارشناسان مالیاتی است تا با ارائه گزارش‌ها و رصد حساب‌های بانکی، فراریان...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یکی از ویژگی‌های پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، امکان ثبت امتیاز برای دستگاه‌ها است که عملکرد قابل قبول وزارت اقتصاد را نشان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون وزیر اقتصاد در مورد شناسایی مالیات سلبریتی‌ها عنوان کرد: سلبریتی‌ها مانند سایر مودیان ما هستند و بر اساس میزان درامدی که دارند مشمول مالیات می‌شوند. منظور ادامه داد: اداره کلی در تهران فقط برای مالیات سلبریتی‌ها راه‌اندازی شده و همه قراردادهای این افراد را بررسی و شناسایی می‌کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان امور مالیاتی در پاسخ به یک خبرنگار گفت: شما مستندات خود را ارائه دهید در غیر این صورت دادستان ما علیه شما اعلام جرم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر اقتصاد در مورد شناسایی مالیات سلبریتی‌ها عنوان کرد: اداره کلی در تهران فقط برای مالیات سلبریتی‌ها راه‌اندازی شده و همه قراردادهای این افراد را بررسی و شناسایی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون وزیر اقتصاد در مورد شناسایی مالیات سلبریتی‌ها عنوان کرد: سلبریتی‌ها مانند سایر مودیان ما هستند و بر اساس میزان درامدی که دارند مشمول مالیات می‌شوند. منظور ادامه داد: اداره کلی در تهران فقط برای مالیات سلبریتی‌ها راه‌اندازی شده و همه قرارداد‌های این افراد را بررسی و شناسایی می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: سامانه رسیدگی به شکایات و درخواست مردم از امروز رونمایی و به صورت 24 ساعته در خدمت مودیان مالیاتی قرار می‌گیرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی کشور شرکت‌های بورسی را جزء "شفاف‌ترین شرکت‌های فعال اقتصادی" دانست و گفت: در جهت تشویق شرکت‌های بورسی از منافع کوتاه مدت مالیاتی گذر خواهیم کرد و همه توان خود که قانون برای ما در نظر گرفته است را در جهت حمایت از شرکت‌های بورسی به کار خواهیم گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: این سازمان در شناسایی فراریان مالیاتی به دنبال فراریان بزرگ است و فقط در یک مورد فردی با یک‌هزار و 200 میلیارد تومان اصل و جریمه مالیاتی را به تور انداختیم.

وب‌گاه الف

رئیس سازمان امور مالیاتی جزئیات نحوه تحقق درآمدهای مالیاتی در سال آینده را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کل سازمان امور مالیاتی از رشد 54 درصدی درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه آینده خبر داد و گفت: این افزایش سهم مالیاتی در بودجه بدون فشار به مالیات‌دهندگان و بخش تولید است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت دلار امروز یکشنبه 16 بهمن اصلاح شد؛ قیمت طلا و سکه هم ریزش کرد.

وب‌گاه گسترش

سیاست‌های بانک مرکزی برای مدیریت بازار ارز سرعت گرفته است. به‌دنبال تاسیس سامانه ناخدا، مقررات بازار متشکل معاملات ارزی نیز اصلاح شد و این سامانه به مرکز مبادله ارز و طلای ایران تغییر شکل داد. همزمان ورود اسکناس و حواله‌های ارزی، برای اشخاص حقیقی و حقوقی، از پرداخت مالیات معاف شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، داود منظور امروز در نشست خبری به مناسبت دهه فجر در محل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه رشد درآمد مالیاتی در سال آینده 54 درصد خواهد بود، اظهار داشت: مجموع افزایش درآمد مالیاتی در سال آینده از 454 هزار میلیارد تومانِ امسال، قرار است به 700 هزار میلیارد تومان برسد که 54 درصد رشد خواهد داشت. وی در مورد منبع افزایش درآمد‌های مالیاتی گفت: اولا تعداد...