چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هشت ماه ابتدای امسال 310 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد رشد داشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: در هشت ماه ابتدای امسال 310 هزار میلیارد تومان درآمد مالیاتی وصول شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 62 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای، مصوبه قانونی مراجع ذیربط در خصوص معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی بابت ورود ارز اعم از اسکناس و حواله را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در بخشنامه‌ای خطاب به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور اعلام‌کرد: هر شخص حقیقی و حقوقی می‌تواند با اظهار ارز در گمرکات ورودی، به هر میزان اسکناس ارز به کشور وارد کند و هیچ یک از دستگاه‌های امنیتی انتظامی و گمرک حق ممانعت از آن را ندارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

هجمه انتقادات به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال 1402 در حالی مطرح می‌شود که هنوز برخی از درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه لحاظ نشده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: هجمه انتقادات به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال 1402 در حالی مطرح می‌شود که هنوز برخی از درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه لحاظ نشده است.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی در بخشنامه ای، مصوبه قانونی مراجع ذیربط در خصوص معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی بابت ورود ارز اعم از اسکناس و حواله را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بخشنامه‌ای درباره آزادسازی واردات ارز بدون مالیات ابلاغ کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، مصوبه قانونی مراجع ذیربط در خصوص معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی بابت ورود ارز اعم از اسکناس و حواله را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور بخشنامه ای درباره آزادسازی واردات ارز بدون مالیات ابلاغ کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای، مصوبه قانونی مراجع ذیربط در خصوص معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی بابت ورود ارز را ابلاغ کرد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه ای، مصوبه قانونی مراجع ذیربط در خصوص معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی بابت ورود ارز اعم از اسکناس و حواله را جهت اجرا به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

خبرگزاری مهر

هجمه انتقادات به افزایش درآمدهای مالیاتی دولت در بودجه سال 1402 در حالی مطرح می‌شود که هنوز برخی از درآمدهای مالیاتی در لایحه بودجه لحاظ نشده است.

خبرگزاری مهر

آخرین گزارش عملکرد مالیاتی حاکی از وصول 388 هزار و 738 میلیارد تومان درآمد مالیات‌های مستقیم و کالاها و خدمات در 10 ماه نخست سال جاری است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مالیات بر خودروهای لوکس به منوال دو سال گذشته در لایحه بودجه سال 1402 نیز پیش‌بینی شده است. در این زمینه روز گذشته سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از مصوبه این کمیسیون درباره تعیین نرخ مالیات بر خودروهای لوکس در سال آینده خبر داد.

وب‌گاه فرارو

سالاریان گفت: ضمن اینکه بسیاری از پزشکان هم هستند که پروانه مطب دارند، اما نسبت به بازگشایی مطب اقدام نکرده‌اند و در کلینیک‌های خصوصی کار می‌کنند. کلینیک‌های خصوصی که درآمد، مسئولیت و سرمایه‌گذاری آن برعهده شخص دیگری است و اصلا الزامی ندارد که کارتخوان داشته باشد.