چهارشنبه 4 مهر 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری مهر

مشهد رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: سازمان برای سال آینده پایه مالیاتی جدیدی وضع نکرده و نرخ‌های مالیاتی نیز تغییر نکرده است.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان امور مالیاتی گفت: به تمامی شرکت‌های بورسی که فراخوان می‌شوند موکدا توصیه می‌کنیم بدون فوت وقت به سامانه وصل شوند و اطلاعات خودشان را ارسال کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس سازمان امور مالیاتی یکبار هم ماده 264قانون مالیات های مستقیم را نخوانده تا بداند تعقیب خبرنگار در حوزه وظایف دادستانی انتظامی مالیاتی نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور در اطلاعیه ای بخشودگی جرایم مالیاتی به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر و تکریم مودیان را اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان امور مالیاتی گفت: وصول مالیات در سال آینده 700 هزار میلیارد تومان تعیین شده است که با احتساب مالیات بخش گمرک در کل به 830 هزار تومان خواهد رسید که نسبت به امسال 54 درصد افزایش دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: کارشناس مسائل مالی و ارزی با تاکید بر اینکه بانک مرکزی کار سختی در پیش دارد، گفت: هنوز تحریم‌ها پابرجاست و ما همچنان در جنگ تمام عیار اقتصادی به سر می‌بریم، از این منظر، دولت سیزدهم و تیم اقتصادی‌اش باید شرایط متناسب با تحریم و تشدید تحریم را در دستور کار داشته باشند.

وب‌گاه گسترش

مالیات بر واردات در ایران یکی از قدیمی‌ترین و متداول‌ترین اقسام مالیات است و در بودجه عمومی فعلی دولت شامل حقوق گمرکی، سود بازرگانی، عوارض اتومبیل‌های وارداتی، حق ثبت‌سفارش کالا و عواید جایگزین دروازه‌ای است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر روابط عمومی و فرهنگ سازی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از برگزاری همایش ملی "مشارکت مردمی در نظام مالیاتی کشور" همزمان با ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس جلسه نظارت میدانی اعضای کمیسیون متبوعش از وزارت راه و شهرسازی را تشریح کرد.

وب‌گاه گسترش

اواخر هفته گذشته، داوود منظور، رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور طی بخشنامه‌ای، مصوبه قانونی مراجع ذی‌ربط برای معافیت مالیاتی ورود ارز را به ادارات کل امور مالیاتی سراسر کشور ابلاغ کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس، گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران را بررسی کرده و به منظور تامین نظر شورای نگهبان با اصلاحات صورت گرفته در مواد 23 تا 66 این طرح موافقت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بانک مرکزی اجازه دادند برای تحقق سیاست‌های ارزی خود، در بازار ارز مداخله و اقدام به خرید یا فروش ارز یا اوراق مالی مبتنی بر ارز کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یکی از مشکلات بیماران در مراجعه به مطب پزشکان، نحوه پرداخت ویزیت و حق الزحمه پزشک است. متأسفانه معدود پزشکانی هستند که برای فرار مالیاتی، نسبت به دریافت وجه نقد و یا انتقال به کارت اقدام می‌کنند. در حالی که اغلب مردم دارای کارت بانکی بوده و از این حیث، پول نقد کمتر در کیف پول بیماران یافت می‌شود. اما، عده‌ای از پزشکان و دندانپزشکان هستند که همچنان...