جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کارشناس اقتصادی گفت: سازمان امور مالیاتی با محوریت هوشمندسازی و اخذ مالیات سیستمی، از ابتدای دولت سیزدهم به سمت تقاطع گیری داده‌های مالی رفته که با این رویکرد، مالیات برخی مشاغل خاص با رشد بسیار چشم‌گیری مواجه شده و زمینه تحقق عدالت مالیاتی را فراهم کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه از شناسایی 120 هزار خانه خالی در دو سال گذشته برای پرداخت مالیات خبر داد و گفت: با پیامک های وزارت راه 182 هزار خانه خالی نیز در بازار مسکن عرضه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: «دریافت وجه نقد از بیماران به‌جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزء تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن تاکید کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده بیش از 120 هزار خانه خالی محرز شناسایی شد که با معرفی این واحدها به سازمان امور مالیاتی برای تمامی مالکان آنها برگه تشخیص صادر شده است و فرآیند مالیات ستانی از این واحدها آغاز خواهد شد.

وب‌گاه الف

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: دریافت وجه نقد از بیماران به جای استفاده از کارتخوان برای اخذ ویزیت از سوی برخی از پزشکان، جزو تخلفات تعزیراتی نیست و در حیطه کار سازمان تعزیرات نیست.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی از شناسایی 120 هزار خانه خالی در 2 سال گذشته برای پرداخت مالیات خبر داد و گفت: با پیامک های وزارت راه و شهرسازی 182 هزار خانه خالی نیز در بازار مسکن عرضه شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: نتیجه اقدامات مهم مجلس یازدهم در راستای اصلاح نظام مالیاتی این شد که میزان درآمد دولت برای اولین بار در بودجه 1401 به صورت 100 درصدی محقق شد و به این وسیله گامی بلند برای جلوگیری از فرار مالیاتی برداشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجودی که طبق قانون و با راه‌اندازی سامانه املاک و اسکان دولت به دنبال شناسایی خانه‌های خالی است تا به امروز میزان دریافت مالیات خانه‌های خالی به 4 میلیارد تومان رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو؛ علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی اظهار داشت: جلسه کمیسیون اصل نود در خصوص نظارت بر حسن اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و سامانه جامع تجارت و ثبت اطلاعات اعضای زنجیره طلا در این سامانه به ریاست حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نایب رئیس کمیسیون و رئیس کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز کمیسیون تشکیل و بر اجرای کامل قانون تأکید شد. وی...

وب‌گاه گسترش

شاهین مستوفی گفت: با بازرسی انجام شده و با توجه به مدارک بدست آمده، مشخص شد چهار طلا فروشی اقدام به پنهان سازی بخش قابل توجهی از فعالیت اقتصادی خود در قالب گردش مالی صندوق قرض الحسنه نموده اند به نحوی که در سال 1401 جمع گردش مالی درآمدی آن ها در صندوق قرض الحسنه مذکور، قریب به 510 میلیارد ریال بوده است که این مبلغ درآمدی در محاسبه مالیات این اشخاص در مقطع زمانی تسلیم اظهارنامه، لحاظ...

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی گفت: کمیسیون اصل 90 اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد.

خبرگزاری تسنیم

کمیسیون اصل نود اعلامیه‌های صادر شده توسط وزارت صمت در خصوص استثنا قائل شدن صنف طلا از ثبت اطلاعات را غیرقانونی تشخیص داد