جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی 13 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری گفت: بر اساس طرح مذکور، تنها حساب غیرتجاری 5 دهم درصد از کل جمعیت کشور که بالاترین تراکنش‌ها را داشته باشند، مورد بررسی قرار می‌گیرد. سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری گفت: بر اساس طرح مذکور، تنها حساب غیرتجاری 5 دهم درصد از کل جمعیت کشور...

وب‌گاه گسترش

یکی از موضوعاتی که در سال گذشته در مجلس مورد بحث و بررسی قرار گرفت، طرح مالیات بر عایدی سرمایه بود. این طرح، هرچند در آخرین مراحل تصویب قرار نگرفت، اما در سال جاری به صورت کامل در مجلس مورد بررسی قرار گرفت و به قانون تبدیل شد.

وب‌گاه گسترش

آمارها نشان می‌دهد که جمع کل تسهیلات غیرجاری 24 بانک در پایان سال گذشته به 645 هزار میلیارد تومان رسیده است و به تفاوت 70 درصدی با رقم پایه پولی کشور دست یافته است.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آنها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده، می توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم استفاده کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آن‌ها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده، می توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آنها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده، می توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیاتهای مستقیم استفاده کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان گفت: صاحبان مشاغلی که مجموع فروش خالص کالا و ارائه خدمات آنها در سال 1402 کمتر از 18 میلیارد تومان بوده، می‌توانند از تسهیلات تبصره ماده 100 قانون مالیات‌های مستقیم استفاده کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: کسبه تا سقف 18 میلیارد تومان فروش، از ارائه اظهارنامه مالیاتی معاف شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور اقتصادی و دارایی اولین مرحله حراج اوراق مرابحه عام در سال 1403 را در روز سه شنبه مورخ 11 اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار کند.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس مالیاتی با بیان اینکه رویه غیرکارشناسی بر قوانین مالیاتی در بودجه حاکم است و در نتیجه هنوز جوهر قوانین خشک نشده به دنبال تغییر آن هستند، گفت: ادبیات به کار رفته در حکم بند س تبصره6 قانون بودجه 1403 کل کشور واجد ابهامات اساسی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ایرادات شورای نگهبان در ماده 27 طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی را رفع و تصویب کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با تصویب مجلس و جهت تامین نظر شورای نگهبان، وزارت راه و شهرسازی موظف به تکمیل سامانه‌های ملی املاک و اسکان کشور و ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس، سازمان امور مالیاتی را موظف کرد مجموع درآمد‌های متعلق به هر شخص غیرتجاری را برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال کند.

وب‌گاه گسترش

رونق ساخت‌وساز در شرایط سخت با رفع موانع تولید مسکن می‌تواند بر کنترل نرخ و مهار تورم اثر بگذارد. صنعت مسکن، پیشران اقتصاد کشور به‌حساب می‌آید که می‌تواند در اداره شهرها نیز نقش‌آفرین باشد.