جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان مالیات گفت: در راستای تشویق‌های مالیاتی اصناف و کسبه تقسیط بلندمدت‌تر برای کسبه و فعالین اقتصادی که از تبصره ماده 100 استفاده می‌کنند در نظر گرفته شده است.

وب‌گاه گسترش

مدیرعامل شرکت عمران پرند بیان کرد: خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیرقانونی بوده و در پی آن امکان سلب امتیاز نهضت ملی مسکن در ادامه پروژه وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

مهدی موحدی، سخنگوی سازمان امور مالیاتی کشور در گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته درباره مالیات طلافروشان توضیحاتی داد. موحدی گفت: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل، 9 میلیون و ششصد هزار تومان یعنی 800 هزار تومان در ماه بوده است. واکنش مجری برنامه را در ویدئو ببینید.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط 800 هزار تومان اعلام شد. مالیات ماهانه طلافروش‌ها ماهی فقط 800 هزار تومان اعلام شد. گفت‌وگوی ویژه خبری شب گذشته با حضور محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، حمیدرضا دهقانی نیا، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و نادر بذرافشان، رئیس اتحادیه طلافروشان تهران با موضوع بررسی ابهامات ثبت موجودی طلافروشان در سامانه جامع تجارت برگزار شد. مهدی...

وب‌گاه گسترش

طلافروشان ادعا می‌کنند که ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف دچار چالش شده است. سازمان امور مالیاتی اعلام کرده است که میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال گذشته نه میلیون و ششصد هزار تومان یا به اصطلاح 800 هزار تومان در هر ماه بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سازمان امور مالیاتی درباره میزان مالیات ماهانه طلافروش‌ها توضیحاتی را ارائه داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. برترین ها نشوت روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. از اول دی 1402 فروشندگان مصنوعات طلا و پلاتین مکلف شدند به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند و صورت‌حساب‌های...

خبرگزاری تسنیم

درحالی طلافروشان مدعی هستند، ثبت سرمایه آنها در سامانه جامع تجارت برای این صنف به چالش تبدیل شده که سازمان امور مالیاتی می گوید: میانگین مالیات ابرازی طلا فروش‌ها در سال قبل نه میلیون و ششصد هزار تومان یعنی 800 هزار تومان در ماه بوده است.

خبرگزاری تسنیم

یک کارشناس اقتصادی با اشاره به این که در بودجه 1403 بانک مرکزی از مداخله ارزی 46 همت درامد کسب خواهد کرد به بررسی آثار تبصره هدفمندی یارانه ها در سال جدید پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی سازمان امور مالیاتی گفت: مالیات طلافروشان در طول یکسال 9 میلیون و 600 هزار تومان است به طوری کارمند 10 میلیون می‌پردازد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین جلسه کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک اتاق تبریز با حضور رئیس کمیسیون گمرک، حمل و نقل و لجستیک و هیئت مدیره شرکت‌های حمل و نقل بین المللی استان با هدف بررسی مسائل و چالش‌های مالیاتی حوزه حمل و نقل در سال 1403برگزار شد.

وب‌گاه الف

مدیرعامل شرکت عمران پرند از شناسایی 13 هزار خانه خالی خبر داد و گفت: از این تعداد 10 هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند گفت: 13 هزار واحد خالی از سکنه در پرند شناسایی شده که 10 هزار واحد از آن به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شهر جدید پرند از آمادگی تحویل 4 هزار واحد مسکونی تا تابستان خبر داد و گفت: آورده متقاضیان این واحدها حدود 700 میلیون تومان بوده که میانگین ساخت متری 10 میلیون تومان برآورد شده است.