جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: تاکنون اطلاعات 120 هزار خانه خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار گرفته است که برای آنها برگه مالیاتی صادر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر 4 بهمن ماه سال گذشته به استان بوشهر با تاکید به موضوع دریافت حق آلایندگی در استان‌های جنوبی کشور گفت: در خصوص عوارضی که طبق قانون دستگاه‌ها و بنگاه‌های آلاینده مستقر در عسلویه باید پرداخت کنند و تاکنون از این کار سرباز زده بودند، اختلافی بین «محیط زیست» و «استاندارد» و همان دستگاه‌ها و بنگاه‌های مزبور وجود...

وب‌گاه فرارو

کانون وکلا دادگستری قدیمی‌ترین سازمان مردم نهاد، غیردولتی و دارای شخصیت حقوقی مستقل و خودگردان در ایران است و در مقر دادگاه هر استان تشکیل می‌شود. دکتر محمد مصدق بنابر لایحه مصوب مجلس شورای ملی با موضوع اختیارات فوق‌العاده، در هفتم اسفندماه 1331، لایحه قانونی استقلال کانون وکلای دادگستری را در 23 ماده تصویب کرد.

وب‌گاه گسترش

مانع ابتدایی موفقیت سیاست مالیات بر خانه‌های خالی را می‌توان نبود زیرساخت مناسب برای شناسایی واحدها معرفی کرد. بر اساس قانون مصوب سال 1399 درباره دریافت مالیات از خانه‌های خالی باید سامانه‌ای تحت عنوان «سامانه معاملات املاک» از سوی دولت طراحی می‌شد تا شناسایی واحدهای خالی را تسهیل کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مالیات بر ارزش‌افزوده یکی از جدیدترین انواع پایه‌های مالیاتی است که به‌عنوان مالیاتی غیرمستقیم بر مصرف کالاها و خدمات اعمال می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر به گردن فروشنده است و برای مدل‌های داخلی که امسال روانه بازار می‌شوند چیزی بین دو تا کمتر از شش میلیون خواهد بود مالیات نقل‌وانتقال خودرو صفر داخلی معادل یک درصد ارزش آن محصول محاسبه می‌شود اما عددی که سازمان امور مالیاتی کشور به عنوان قیمت روز تعیین می‌کند، کمتر از نرخ‌های اعلامی در بازار آزاد است. به گزارش عرشه آنلاین، مالیات نقل‌وانتقال خودرویی مثل دنا...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بازار سهام تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه کمی بهتر عمل کرد یا حداقل باید گفت که منفی چشم گیری را به خود ندید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می‌شود.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز بازرسی، مبارزه با فرار مالیاتی و پولشویی سازمان امور مالیاتی گفت: نداشتن کارتخوان گرچه تخلف تعزیراتی نیست، تخلف از قانون محسوب می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف و مشاغل از صفر تا 20 میلیون تومان بود، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بود.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بوده است.