جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی در رابطه با شناسایی 140 مودی دارای رفتار مشکوک به شرکت صوری براساس داده کاوی صورت گرفته، اظهار داشت: در این بررسی بر اساس تفاوت رفتاری شرکت‌های صوری با شرکت‌های واقعی از جمله ارسال چندین باره صورت حساب‌های معاملات در برابر شرکت‌های واقعی که عموماً 4 بار در سال اقدام به ارسال صورت معاملات می‌کنند و یا...

خبرگزاری تسنیم

علارغم تاکید وزیر اقتصاد در خصوص ساماندهی معافیت های مالیاتی صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های بورسی، در روز جاری یک فوریت در خصوص طرح اصلاح بند س تبصره 6 قانون بودجه 1403 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در هوشمندسازی نظام مالیاتی گفت: مبنای مالیات‌ستانی این است که اصل را به خود اظهاری مودی بگذاریم و طبق خوداظهاری افراد، مالیات سیستمی محاسبه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

قیمت پایین دخانیات در ایران و سود هنگفت صنایع دخانی در شرایط مالیاتی فعلی، جرائم فروش نخی سیگار و قوانینی که بازدارنده نیست و همچنین مرگ سالانه 50 هزار ایرانی در پی مصرف دخانیات از جمله مباحثی است که رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات نسبت به آن هشدار و درباره آن توضیح داد.

خبرگزاری تسنیم

قائم‌مقام بنیاد ملی نخبگان از راه‌اندازی خانه نخبگان به عنوان بستری برای شناسایی کنشگران علمی متناظر با نیاز دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هم‌اندیشی جمعی از نخبگان با سیدسلمان سیدافقهی قائم مقام بنیاد ملی نخبگان و سیدمحمدهادی سبحانیان معاون وزیر و رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد. در ابتدای این نشست، سیدافقهی بر لزوم توجه جدی به جذب نخبگان علوم انسانی تاکید کرد و گفت: بنیاد ملی نخبگان نسبت به معرفی نیرو‌های توانمند به سازمان اداری استخدامی کشور آمادگی کاملی دارد. قائم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت ادامه داد: قیمت محصولات دخانی کشور بسیار ارزان و مصرف‌کنندگان در هر سطح درآمدی می‌توانند یک محصول دخانی را به راحتی تهیه کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات وزارت بهداشت از بازدارنده نبودن جریمه فروش سیگار به صورت نخی انتقاد کرد.

وب‌گاه گسترش

در راستای تکریم ارباب رجوع و جهت تسهیل و تسریع بهره مندی مؤدیان مالیات بر ارث از سپرده های متوفیان نزد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، از تاریخ 1403/01/01 وراث متوفیان 1395/01/01 و بعد از آن می توانند بدون مراجعه به ادارات امور مالیاتی ذیربط و صرفاً با مراجعه مستقیم به شعبه بانک ذیربط نسبت به پرداخت مالیات سپرده‌های متوفی و دریافت مابقی سپرده، اقدام کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روش‌های داده‌کاوی 140 شرکت دارای رفتار مشکوک به شرکت‌های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس کل سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: سال گذشته در مجموع 984 هزار میلیارد تومان مالیات و عوارض توسط سازمان امور مالیاتی کشور وصول شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روش‌های داده‌کاوی 140 شرکت با رفتار مشکوک به شرکت‌های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه 50 درصد مالیات تنها توسط یک درصد از مودیان پرداخت می‌شود، گفت: 18 هزار میلیارد تومان مالیات از طریق رهگیری تراکنش‌های مشکوک و بازرسی‌های مالیاتی وصول و 600 هزار اظهارنامه برآوردی نیز برای نخستین بار در کشور به صورت سیستمی و هوشمند صادر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان امور مالیاتی، سید محمد هادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی در نشست هم اندیشی با نخبگان، اظهار کرد: امروز دو وظیفه مهم را به عنوان نظام مالیاتی برعهده داریم که باید به نتیجه برسانیم؛ نخستین وظیفه ما تامین مالی پایدار و غیر تورمی برای دولت است. وی افزود: کشور ما طی دهه‌های اخیر با منابع نفت اداره می‌شد که یکی از...

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: با روشهای داده کاوی 140 شرکت با رفتار مشکوک به شرکت‌های صوری با 100 هزار میلیارد تومان فاکتور صادر شده، شناسایی شدند.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: به دنبال اصلاح نظام مالیاتی طی سال‌های اخیر در حال حاضر حدود 50 درصد مالیات‌ها توسط یک درصد افراد پردرآمد پرداخت می‌شود.