جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت اقتصاد و امور دارائی واردات معافیت واردات طلا، پلاتین و نقره را از پرداخت عوارض گمرکی و هرگونه مالیات تمدید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: سازمان امور مالیاتی تا زمان دریافت صورت‌حساب تسویه هزینه رفت و آمد دانش‌آموزان مدارس استثنایی توسط شهرداری‌ها، هیچ پرداختی از محل ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده، نداشته باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

باشگاه استقلال توانست اصل بدهی مالیاتی خود را پرداخت و مفاصا حساب آن را نیز دریافت کند.

وب‌گاه ورزش سه

باشگاه استقلال توانست اصل بدهی مالیاتی خود را پرداخت و مفاصا حساب آن را نیز دریافت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی با بیان اینکه اطلاعات تکمیل‌شده در سامانه برای اظهارنامه پیش فرض در نظر گرفته خواهد شد، گفت: اگر مؤدی تغییرات و تاییدات را به روز آخر موکول کند، ممکن است تبعاتی برای او داشته باشد. محمد برزگری، رئیس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی مالیاتی، در خصوص نحوه تعیین اظهارنامه پیش فرض برای مؤدیان گفت: سازمان امور مالیاتی در یک فاصله زمانی بعد از اسفندماه،...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون پژوهشی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: تمامی اطلاعات دستگاه های کارت خوان در سامانه مودیان و در اظهار نامه مالیاتی ثبت می شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بررسی فایل های فروش آپارتمان در منطقه دو تهران نشان می دهد در حالی که برخی از آپارتمان ها بیش از متری 250 میلیون قیمت گذاری شده اند اما می توان آپارتمان های خوش قیمت هم در این منطقه پیدا کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: امروز قرار بود 7000 واحد در پردیس افتتاح شود که 5230 واحد مسکن مهر افتتاح شد، تاکنون تعداد 4710 واحد خالی در پردیس را با مستندات به سازمان امور مالیاتی معرفی کرده‌ایم.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از معرفی 4710 واحد مسکن مهر خالی این شهر به سازمان امور مالیاتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: بیش از 4هزار و 700 واحد خانه خالی در شهر جدید پردیس با مستندات کامل شناسایی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان امسال است و بعد از آن طبق رویه قبل است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان امور مالیاتی کشور بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیات و عوارض و جرایم عدم انجام تکالیف حسب مورد با رعایت مقررات ماده 191 قانون مالیاتهای مستقیم را از ابتدای بهمن ماه سال جاری به مدیران کل امور مالیاتی سراسر کشور تفویض کرده بود که تا پایان سال جاری اعتبار دارد. مطابق این بخشنامه، اختیار بخشودگی جرایم مالیات و عوارض قابل بخشش هر سال / دوره برای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی تا پایان امسال است و بعد از آن طبق رویه قبل است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت بخشودگی جرائم مالیاتی تا پایان امسال است و بعد از آن طبق رویه قبل است.

وب‌گاه گسترش

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و این مهلت قابل تمدید نبوده و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.