شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه گسترش

مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و این مهلت قابل تمدید نبوده و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران ایرنا - سازمان امور مالیاتی کشور اعلام کرد: مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

با توجه به مکاتبه مرکز تنظیم مقررات سازمان امور مالیاتی، مودیانی که فروششان در پاییز امسال به 18 میلیارد تومان برسد، از فروردین ماه سال 1403 مکلف به صدور صورت حساب الکترونیک هستند.

خبرگزاری تسنیم

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت بخشودگی جرایم مالیاتی صرفا تا پایان سال جاری است و پس از آن مطابق رویه های قبل خواهد بود.

خبرگزاری دانشجو

محمدرضا مهدیار اسماعیلی رئیس هیأت عامل صندوق ملی مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو در رابطه با جریمه بانک‌هایی که به تعهدات تسهیلات مسکن خود عمل نکرده‌اند، گفت: موضوع جریمه با‌نک‌ها بر اساس قانون پابرجاست. ما برای هیچ بانکی میزان تسهیلات را مشخص نکردیم؛ صرفا برای آن‌ها سهم مشخص کردیم و گفتیم از میزان تسهیلاتی که پرداخت کنند، 20 درصد باید به مسکن اختصاص پیدا کند. این...

خبرگزاری تسنیم

در دومین آزمون مختص فرزندان شهدا و جانبازان 70%، براساس مصوبه شورای توسعه مدیریت داوطلبان می‌توانند تا 5 شغل محل را با توجه به شرایط مقطع و مدرک تحصیلی خود انتخاب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های کارگران آخر سال مبلغ عیدی است. عیدی یکی از حقوقی است که در پایان سال به کارگران تعلق می‌گیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ارسال پیامک اخطار مالیت خانه خالی برای فردی که چنین ملکی ندارد مورد توجه یکی از روزنامه ها قرار گرفته است.

وب‌گاه گسترش

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام کرد: افزایش نرخ تاسیسات گردشگری در طول نوروز 1403 در سراسر کشور ممنوع است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و گزارش از سوی مسافران و گردشگران، با واحد گردشگری متخلف برخورد خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مرکز پژوهش سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مودیان مالیاتی باید به صورت آنلاین اطلاعات خود را ثبت کنند، اما برای برخی از کسبه که به شیوه سنتی فعالیت می کنند مهلت یک هفته ای برای ثبت اطلاعات در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز آموزش سازمان امور مالیاتی با بیان اینکه با توجه به اطلاعات تکمیل شده در سامانه برای اظهارنامه پیش‌فرض در نظر گرفته خواهد شد، گفت: اگر مودی تغییرات و تاییدات را به روز آخر موکول کند، ممکن است تبعاتی برای او داشته باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هیأت عالی نظارت در جلسه‌ای به ریاست «صادق آملی لاریجانی» و به ادامه رسیدگی به موضوع رفع یا بقا مغایرت برنامه هفتم با سیاست‌های کلی نظام پرداخت. هیأت عالی نظارت در بررسی اصلاحیه مجلس شورای اسلامی در خصوص جز یک بند الحاقی 2 ماده 29 که دولت را مکلف می‌کند در طول اجرای قانون برنامه در قالب بودجه سنواتی نسبت به تأدیه بدهی حسابرسی شده خود به سازمان تأمین...

وب‌گاه مشرق نیوز

هیأت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام اختلاف بودجه‌ای مجلس و شورای نگهبان را حل کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شورای نگهبان در مجموع 3 ایراد از لایحه بودجه 1403 گرفت که دو ایراد مربوط به ناترازی میان منابع و مصارف بودجه بود و یک ایراد نیز از نحوه اخذ مالیات از حساب‌های غیرتجاری بود که هر سه ایراد با اصرار مجلس بر نظر خود برای بررسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع داده شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فناوری بانک مرکزی از ابزارهای جدید و آتی این نهاد در تراکنش‌های بانکی رونمایی کرد. اگرچه توسعه ابزارهای نظارتی برای امنیت تراکنش‌ها یک امر مثبت تلقی می‌شود، اما همزمان کارشناسان نسبت به خروج منابع از بخش رسمی و ریالی، به سایر بازارهای غیررسمی هشدار می‌دهند. ، دنیای اقتصاد نوشت: معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی از برنامه‌های این نهاد برای بررسی دقیق‌تر تراکنش‌های بانکی خبر داد....