جمعه 30 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در راستای استیفای حقوق عامه و بیت المال، با پیگیری سازمان امور مالیاتی، معوقات مالیاتی 15 هزار میلیارد ریالی گروه موسوم به امیرمنصور آریا تعیین تکلیف شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در راستای استیفای حقوق عامه و بیت المال، با پیگیری سازمان امور مالیاتی معوقات مالیاتی 15 هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» بعد از سه هزار روز تعیین تکلیف شد.

خبرگزاری تسنیم

در راستای استیفای حقوق عامه و بیت المال، با پیگیری این سازمان معوقات مالیاتی 15 هزار میلیارد ریالی «گروه موسوم به امیرمنصور آریا» بعد از سه هزار روز تعیین تکلیف شد.

وب‌گاه الف

رییس کل سازمان امور مالیاتی از وصول بیش از 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس کل سازمان امور مالیاتی از وصول بیش از 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس کل سازمان امور مالیاتی گفت: در سال گذشته از محل وصول مالیات پرونده‌های شرکت‌های صوری ابربدهکاران کلان 45 هزار میلیارد تومان یارانه پرداخت شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید محمد هادی سبحانیان درباره وضعیت وصول معوقات مالیاتی در سال 1402 اظهار کرد: با اتخاذ راهبرد مبارزه با فرار مالیاتی و ارتقای عدالت مالیاتی در دوره تحولی نظام مالیاتی، اقدامات و تمهیدات گسترده‌ای از سوی اداره کل مبارزه با فرار مالیاتی و وصول و اجرای ویژه این سازمان در طی سال گذشته انجام شد. وی افزود: به تبع اقدامات سازمان امور مالیاتی، وصول مبلغ...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی در سال 1402 خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور از وصول بیش از 110 هزار میلیارد تومان از ابر بدهکاران ناشی از پیگیری پرونده های فرار مالیاتی و بازپس گیری مالیات از ذی نفعان واقعی و مطالبات دولتی در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه گسترش

رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین مالی اتاق بازرگانی ایران به رشد 323 درصدی تامین مالی شرکت‌های کوچک از بورس در سال 1402 اشاره کرد و بیان کرد که با توجه به تسهیلاتی که قرار است بورس در نظر بگیرد و زمینه افزایش سقف تسهیلات را فراهم کند، امیدوار است که در سال 1403 بازار سرمایه به عنوان یک ابزار کارآمد برای شرکت‌های کوچک و متوسط مورد توجه قرار گیرد.

وب‌گاه فرارو

دولت‌ها این حق را برای خود محفوظ نگه داشته اند که بتوانند حساب ها، گردش حساب‌ها و تراکنش‌های بانکی اشخاص و شرکت‌ها را بررسی کرده و اگر متوجه فرار مالیاتی شدند، آن شخص یا شرکت را با مجازات‌هایی روبرو کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهمن ماه سال گذشته بود که بانک مرکزی در بخشنامه‌ای مصوبه شورای پول و اعتبار درباره اصلاح نرخ سود سپرده و تسهیلات را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. به این ترتیب حداکثر نرخ سود بانکی به 22.5 درصد برای سپرده‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با سررسید سه ساله افزایش یافت. حداکثر نرخ سود بانکی در سال 1402 هم 22.5 درصد باقی ماند؛ هرچند مقرر شد بانک‌ها برای تامین سرمایه در گردش طرح‌های با بازدهی، با انتشار...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی افراد که اتفاقا درآمد خوبی هم دارند گاهی به فکر فرار مالیاتی می افتند و به دنبال راههایی برای دورزدن قانون هستند. غافل از اینکه فرار مالیاتی برای شان دردسرهای زیادی خواهد داشت. یک وکیل دادگستری از عواقب قانونی فرارمالیاتی می گوید.

وب‌گاه گسترش

در سال 1400، از زمانی که دولت سیزدهم به قدرت رسید، برنامه‌ای برای اخذ مالیات از خانه‌های خالی به عنوان یک طرح جهت ساماندهی و کاهش فشار تقاضا بر بازار مسکن را راه‌اندازی کرد. در سال گذشته، با شناسایی 59 هزار واحد مسکونی بی‌سکنه، این برنامه رسماً به اجرا درآمد.