شنبه 31 شهریور 1403

سازمان امور مالیاتی

سازمان امور مالیاتی

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون فناوری بانک مرکزی از ابزارهای جدید و آتی این نهاد در تراکنش‌های بانکی رونمایی کرد. اگرچه توسعه ابزارهای نظارتی برای امنیت تراکنش‌ها یک امر مثبت تلقی می‌شود، اما همزمان کارشناسان نسبت به خروج منابع از بخش رسمی و ریالی، به سایر بازارهای غیررسمی هشدار می‌دهند. ، دنیای اقتصاد نوشت: معاون فناوری‌های نوین بانک‌مرکزی از برنامه‌های این نهاد برای بررسی دقیق‌تر تراکنش‌های بانکی خبر داد....

وب‌گاه الف

هیأت عالی نظارت رأی به تنوع بخشی ابزارهای باز پرداخت بدهی بیمه‌ای دولت به سازمان تأمین اجتماعی رای داد تا 130 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی پرداخت شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات مالی تاکید کرده است که حدود سه ماه است که شورای مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم بریکس تشکیل شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

هیأت عالی نظارت رأی به تنوع بخشی ابزارهای باز پرداخت بدهی بیمه‌ای دولت به سازمان تأمین اجتماعی رأی داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سبحانیان از رکورد یک میلیاردی صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و اعلام کرد: در 11 ماهه سال جاری 697 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصادی و دارایی از برنامه‌های دولت سیزدهم برای مقابله با پولشویی در سال آینده خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید احسان خاندوزی امروز در اجلاس سراسری مدیران مالیاتی سراسر کشور با بیان اینکه از ابتدای ورودم به وزارت اقتصاد، دو کلید واژه مالیات ستانی عادلانه و هوشمند را سرلوحه سازمان امور مالیاتی اعلام کرده‌ام، اظهار داشت: میزان دوری و نزدیکی ما به این دو هدف، نشان می‌دهد چقدر در ایفای مسئولیتی که بر عهده ما گذاشته شده، موفق عمل کرده‌ایم. وزیر اقتصاد با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما صرفاً حقمان را می‌خواهیم و پول اضافه‌تری از هیچ شخص و نهادی نمی‌خواهیم.

وب‌گاه الف

رئیس کل سازمان امور مالیاتی از رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و اعلام کرد: در 11 ماهه سال جاری 697 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شده که تحقق 102 درصدی نسبت به قانون بودجه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی گفت: نزدیک به 70 هزار گزارش را تا امروز در رابطه با پولشویی دریافت کرده که برخی از آنها با بررسی‌های این مرکز، ظن به پولشویی آنها احراز نمی‌شود. همچنین برخی از این پرونده‌ها پولشویی نیست و فرار مالیاتی محسوب می‌شود که حدود 11 هزار مورد به سازمان امور مالیاتی اعلام شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت: در تمامی دفاتر پیشخوان دولت باجه‌های مالیاتی استقرار پیدا خواهند کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر امور اقتصاد و دارایی با اشاره به اولویت‌های سازمان امور مالیاتی برای سال آینده گفت: باید مردم اقناع شوند که گرفتن مالیات با رعایت شروط هوشمندی و عدالت دارای منافع کلان اجتماعی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اطلاعات مالی و مبارزه با پولشویی گفت: این مرکز نزدیک به 70 هزار گزارش را تا امروز در رابطه با پولشویی دریافت کرد. همچنین چند روز پیش یک پرونده با جرم پولشویی به مبلغ نزدیک بر 900 میلیارد تومان از یک شبکه پولشویی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس کل سازمان امور مالیاتی از رکورد یک میلیاردی در صدور صورتحساب الکترونیکی در سامانه مودیان خبر داد و اعلام کرد: در 11 ماهه سال جاری 697 هزار میلیارد تومان درآمد مالیات وصول شده که تحقق 102 درصدی نسبت به قانون بودجه را نشان می‌دهد.

وب‌گاه گسترش

در سال جاری، بانک مرکزی در تلاش برای تقویت سامانه پل به همراه استانداردهای جهانی عمل کرده و همچنین در بستر پل، سرویس "پل پی" را راه اندازی کرده است. این سرویس به کاربران امکان خرید و پرداخت های دوره ای مانند اقساط، اجاره و قبوض را بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم یا CVV2 فراهم می کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی گفت: در حال حاضر چک‌های الکترونیک هر بانک در ابزارهای الکترونیک همان بانک قابلیت نقد شدن دارند و با توجه به اینکه مزیت اصلی این نوع چک این است که برای نقد شدن آن نیاز به مراجعه به شعبه نیست