پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان بازرسی

سازمان بازرسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: حقوق اردیبهشت‌ماه بازنشستگان تأمین اجتماعی را با احتساب افزایش حقوق پرداخت می‌کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من 58 میلیون تومان!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی شکایت سازمان بازرسی علیه شورای اسلامی شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای شهر را غیرقانونی اعلام و باطل کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی با بیان اینکه واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس قطعی شده است، گفت: با قاطعیت می‌توان گفت که هیچ شرکت دولتی حقوق نجومی پرداخت نمی‌کند.

وب‌گاه فرارو

پس از ماجرای پرسروصدای قطع درختان جنگل الیمالات شهرستان نور که به بهانه ساخت پارکینگ یک مجموعه گردشگری انجام شد، حالا نام جنگل‌های روستای «انارجار» در این شهرستان شنیده می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«مالکین اراضی و املاک واقع در محدوده شهر یا حریم آن باید قبل از هر اقدام عمرانی یا تفکیک اراضی و شروع ساختمان از شهرداری پروانه اخذ نمایند. شهرداری می‌تواند از عملیات ساختمان‌های بدون پروانه یا مخالف مفاد پروانه به وسیله مأمورین خود اعم از آن که ساختمان در زمین محصور یا غیرمحصور واقع باشد، جلوگیری نماید.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس قوه قضاییه گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم و سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس قوه قضاییه طی سخنانی در نشست با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: تعامل مستمر با نمایندگان مجلس برای ما مسئولان قضائی بسیار مفید است.

خبرگزاری تسنیم

«سید محمود حسینی پور» با حکم معاون اول رئیس‌جمهور رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بستر‌های مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکار‌های این مقوله را مشخص کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، طی سخنانی در نشست با منتخبانِ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: از همان ابتدا که مسئولیت ریاست دستگاه قضا را بر عهده گرفتم به مدیران قضایی تاکید کردم که باید نگاه خود را به نمایندگان مجلس تغییر دهید و پیگیری‌های آنان را به مثابه دخالت و اعمال نفوذ در نظر نگیرید. رئیس قوه قضاییه گفت: تعامل مستمر با...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس قوه قضائیه خطاب به نمایندگان مجلس گفت: تاکید داریم که شما زندان‌ها را از نزدیک ببینید و اگر مشکلی مشاهده کردید به من منتقل کنید یا آن را در پشت تریبون مجلس بگویید؛ اگر آن مسئله و مشکل، وارد است باید رفع کنیم و اگر وارد نیست، آن را توضیح دهیم و تبیین کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس قوه قضاییه در دیدار با منتخبان مجلس دوازدهم گفت: باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم؛ با صرف گفتن اینکه می‌خواهیم مردم را مشارکت دهیم، کار به جلو نمی‌رود بلکه باید سازوکارهای این مقوله را مشخص کنیم

خبرگزاری دانشجو

«محمد مخبر» معاون اول رییس‌جمهور در حکمی «سید محمود حسینی‌پور» را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد. متن حکم مخبر به شرح زیر است: جناب آقای سید محمود حسینی‌پور نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین هم از اشکالات به لایحه عفاف و حجاب سخن گفت هم از سونامی تحقیق و تفحص های بی سرانجام در مجلس یازدهم.