پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سازمان بازرسی

سازمان بازرسی

وب‌گاه فرارو

16 میلیارد یورو، تعهد ارزی ایفا نشده طی بازه زمانی 8 ساله، موضوعی است که از سوی نماینده سازمان بازرسی کل کشور در یک برنامه تلویزیونی مطرح شده و این در حالی است که قوانین سفت و سختی برای مبارزه با چنین اقداماتی در کشور وجود دارد. فرارو در گفتگو با کارشناسان اقتصادی به بررسی این تخلف ارزی پرداخته است.

وب‌گاه گسترش

در پایان دی ماه سال گذشته، سخنگوی شورای نگهبان تایید کرد که حقوق بازنشستگان باید همسان شود.

وب‌گاه گسترش

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران بیان کرد: در گذشته، تایرها در بعضی از رینگ‌ها خریداری شده و به منظور افزایش قیمت، در انبارها احتکار می‌شدند. اما در حال حاضر، با توازن عرضه و تقاضا، قابلیت تأمین تایرها در عرض یک ماه آینده وجود دارد و این بازار سیاه به طور کامل از بین خواهد رفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

براساس داده های بودجه، دولت بیش از 453 هزار میلیارد تومان اعتبار برای صندوق‌های بازنشستگی کشور در نظر گرفته است که بیش از 256 هزار میلیارد تومان از این مبلغ (56 درصد) به صندوق بازنشستگی کشوری اختصاص پیدا کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جدوال لایحه بودجه 1403 در دستور هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

گزارش کمیسیون تلفیق درباره جداول لایحه بودجه 1403 در دستورکار هفته آینده مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روزهای پایانی دیماه سال گذشته سخنگوی شورای نگهبان مهر تایید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان زد. تصویر افزایش 5 میلیونی حقوق بازنشستگان استارت خورد در روزهای پایانی دیماه سال گذشته سخنگوی شورای نگهبان مهر تایید بر همسان سازی حقوق بازنشستگان زد. به گزارش عرشه‌آنلاین، بر اساس اعلام شورای نگهبان حکم برنامه هفتم توسعه درباره متناسب سازی حقوق بازنشستگان برخلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته...

وب‌گاه گسترش

با از دست رفتن کف حمایتی قیمت انس جهانی، قیمت طلای آبشده و سکه تحت تأثیر قرار گرفته و افت قیمت داشتند. قیمت سکه به یک کانال پایین رفت و قیمت طلای آبشده نیز با از دست دادن حمایت 15 میلیون و 600 هزار تومان، کاهش یافت.

وب‌گاه گسترش

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، قیمت هر اسکناس دلار آمریکا به 44 هزار و 38 تومان و قیمت حواله دلار نیز به 41 هزار و 118 تومان رسید.

وب‌گاه الف

بودجه دستگاه‌های اجرایی در لایحه بودجه 1403 شامل 77 درصد از کل بودجه عمومی است و این بخش از لایحه در مقایسه با قانون بودجه 1402 نزدیک به 29 درصد رشد داشته و به 2183 هزار میلیارد تومان رسیده است و در این میان 3.9 درصد از کل اعتبارات متعلق به قوه قضاییه است.

وب‌گاه الف

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

وب‌گاه فرارو

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین، معادل 12000 میلیارد ریال، در سال صرفه‌جویی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با ورود سازمان بازرسی پیرامون راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور، 36 میلیون لیتر بنزین در سال صرفه‌جویی شد.

خبرگزاری تسنیم

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی درباره راه‌اندازی سامانه‌های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، 36 میلیون لیتر بنزین معادل 12000 میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.