شنبه 29 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در کنار توجه به پیشبرد امور اداری، به توسعه و ارتقای موازین اخلاقی در جهت افزایش بهره‌وری در خانواده اداری کشور نیز اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با قدردانی از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه، تصریح کرد: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه قدردانی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور گفت: همه مسئولان و دستگاه‌های مختلف باید اقدامات پیشگیرانه و اصول مراقبتی را بیش از گذشته مدنظر داشته باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت که از ابتدای دولت سیزدهم 65 هزار میلیارد تومان قرارداد در بنادر کشور امضا شده که برخی افتتاح شده و برخی در حال اجرا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در همایش روز ملی حمل‌و‌نقل دریایی و بندری 31 قرارداد و توافقنامه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش 45 هزار میلیارد تومان امضا شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر راه وشهرسازی گفت: از 1850 کیلومتر نوار ساحلی کشور 1300 کیلومتر تکمیل شده است و 500 کیلومتر باقی مانده تا پایان سال تکمیل می شود.

خبرگزاری تسنیم

31 قرارداد و توافقنامه سرمایه‌گذاری در بنادر کشور به ارزش 45 هزار میلیارد تومان با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی امضا شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: نزدیک‌به 500 میلیون تن بار در دولت سیزدهم تخلیه و بارگیری شده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از سرمایه‌گذاری 200 میلیون دلاری برای توسعه ناوگان دریایی کشور در دریای خزر و رشد 8.5 درصدی تجارت دریابرد ایران خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: 200 میلیون دلار در بنادر شمالی کشور سرمایه گذاری شده که بخش عمده‌ای از آن توسط بخش خصوصی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بندری سازمان بنادر و دریانوردی گفت: میزان تخلیه و بارگیری کالا در کشور از 275 میلیون تن به 285 میلیون تن رسیده است.