شنبه 29 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: 57 پروژه عمرانی و سرمایه گذاری با مشارکت بخش‌های دولتی و خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار تعریف شده است.

خبرگزاری تسنیم

لایروبی خلیج گرگان که پس از 20 سال اتفاق افتاد، ثمرات متعددی از جمله تأمین معیشت جوامع محلی، جلوگیری از طوفان‌های گرد و غبار، احیای گونه‌های آبزی و پرنده و... را در پی داشته است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرپرست اداره کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی گفت: بالا آمدن 40 سانتی متری تراز آب خلیج گرگان و افزایش سه‌هزار هکتاری پهنه آبی خلیج گرگان، نشان از موفقیت پروژه داشته است و انتظار می‌رود که این اعداد در آینده افزایش خواهند داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا رهایی در نشست مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی با مسئولان دانشگاه بر ضرورت کسب گواهی تخصصی برای فعالیت در حوزه بنادر و دریانوردی تاکید کرد و گفت: دانشگاه‌ها می‌توانند در زمینه ارائه بسته جامعی از آموزشی‌های تخصصی کوتاه مدت یا بلند مدت (سه تا دو ساله) در حوزه مهندسی بنادر و دریانوردی اقدامات خوبی را ارائه دهند به گونه‌ای که سازمان بنادر خود...

خبرگزاری تسنیم

رئیس هیئت مدیره انجمن مهندسی دریایی ایران با بیان "مقصر عدم ساخت کشتی در ایران، بهره‌برداران هستند" گفت: طلسم 80 ساله اسکراپ کشتی در ایران شکسته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گرگان - ایرنا - مدیر بنادر و دریانوردی گلستان گفت که میز ارتباطات مردمی سازمان بنادر و دریانوردی در دور دوم سفر رییس جمهور به این استان برپا شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با احیای خلیج گرگان و انتقال آب دریای خزر، بندر ترکمن که کاملا خشک شده بود از بحران فاصله گرفت و 3 هزار هکتار در محوطه این خلیج، زیر پوشش آب رفت که در آینده به 6 هزار هکتار می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با احیای خلیج خشک شده گرگان برقراری اتصال آبی بین خلیج و دریای خزر دو برابر می‌شود.

وب‌گاه گسترش

استاندار هرمزگان اعلام کرد که بومیان این استان بیش از 320 هزار میلیارد ریال به عنوان بزرگترین جذب سرمایه‌گذاری در تاریخ بنادر ایران وارد کرده‌اند. "مهدی دوستی" سه شنبه شب در حاشیه امضای 31 تفاهم نامه سرمایه گذاری بنادر کشور با اشاره به جذب 322 هزار و 591 میلیارد ریال سرمایه گذاری در قالب 10 طرح در بنادر استان، اظهار کرد: در تمامی این طرح های دریایی، بندری، ساخت سازه ای و تامین تجهیزات...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس جمهور از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه قدردانی کرد.

وب‌گاه فرارو

رئیس جمهوری، گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در کنار توجه به پیشبرد امور اداری، به توسعه و ارتقای موازین اخلاقی در جهت افزایش بهره‌وری در خانواده اداری کشور نیز اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس‌جمهور با اشاره به اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور، گفت: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با قدردانی از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه، تصریح کرد: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیسی گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف باید در کنار توجه به پیشبرد امور اداری، به توسعه و ارتقای موازین اخلاقی در جهت افزایش بهره‌وری در خانواده اداری کشور نیز اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور با قدردانی از وزیر و کارکنان وزارت نفت برای اقدام به‌هنگام در مواجهه با تلاش دشمن برای ایجاد اختلال در سامانه‌های سوخت‌رسانی کشور و نیز اطلاع‌رسانی مناسب و به‌موقع رسانه‌ها در این زمینه، تصریح کرد: عملکرد سنجیده وزارت نفت و پوشش خبری مناسب این موضوع از سوی رسانه‌ها، مانع از تحقق اهداف دشمنان در ایجاد نگرانی برای مردم شد.