شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری تسنیم

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با اعلام کمیسیون هیدروگرافی منطقه دریایی راپمی و (IHO)، ایران مسئول تهیه نقشه‌های دریانوردی خلیج فارس، دریای عمان و بخشی از اقیانوس هند شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اعلام کمیسیون هیدروگرافی منطقه دریایی راپمی (IHO) به عنوان مسئول هماهنگ کننده تهیه داده‌های مورد نیاز استانداردهای جدید سری S-100 در منطقه خلیج فارس، دریای عمان و بخشی از اقیانوس هند شد.

خبرگزاری تسنیم

رییس کمیسیون خدمات فنی مهندسی اتاق ایران با اشاره به اینکه توسعه دریامحور باید به اولویت اقتصاد تبدیل شود، گفت: باید از فعالیت جزیره‌ای دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در این مسیر جلوگیری شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل فاوا سازمان بنادر گفت: با اتصال به پنجره هوشمند خدمات شاهد شناسایی گلوگاه‌های فساد و کاهش مراجعه حضوری به دفاتر در این بخش هستیم.

خبرگزاری تسنیم

معاون سازمان بنادر گفت: نماینده جدید ایران به سازمان بین‌المللی دریانوردی «آیمو» معرفی شد و منتظر صدور روادید از سوی انگلیس پس از گذشت یک ماه از ارسال مدارک هستیم ولی انگلیس همکاری لازم را ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تشریح اقدامات این سازمان در قبال کاهش تراز آب دریای خزر، از معرفی نماینده جدید ایران به سازمان «آیمو» خبر داد و گفت: منتظر صدور روادید از سوی انگلستان برای وی هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلمان ضربی با بیان این‌که در زمان حاضر 40 فروند کشتی بزرگ و کوچک در مجتمع ایزوایکو در حال بازسازی یا تبدیل از نوع شناور تجاری به شناور‌های دیگر است، اظهار کرد: با طراحی و ساخت 2 حوضچه خشک، یکی از بزرگترین تجهیزات و زیرساخت‌های تعمیراتی در سواحل خلیج فارس مستقر شده است. وی ادامه داد: در زمانی که استکبار جهانی شرایطی را برای پذیرش کشتی‌های ایرانی...

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل ایزوایکو با اشاره به پذیرش کشتی‌ها با طول 340 متر برای اولین بار در کشور، گفت: امسال در یارد تعمیراتی این مجتمع 100 فروند شناور پذیرش خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس هیأت‌عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: برقی‌سازی حمل و نقل ریلی با همکاری وزارت راه و شهرسازی به‌زودی وارد فاز اجرایی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

ساری - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تعریف و اجرای150 همت طرح در حوزه حمل‌ونقل دریایی کشور خبر داد و گفت: بهره‌برداری از این پروژه‌ها، اشتغال بسیار خوبی در کشور ایجاد می‌کند و موجب رونق اقتصادی خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: سرمایه‌گذاری و فرهنگ‌سازی در عرصه دریا، به ما برای رسیدن به اهداف‌مان بسیار کمک خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تعریف و اجرای 150 هزار میلیارد تومان پروژه در حوزه حمل‌ونقل دریایی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل ترانزیت و توافقنامه‌های بین المللی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کریدور شمال - جنوب، محور تحقق اهداف اقتصاد دریا محور ایران است و نقش بسیار ویژه ای در افزایش کارایی حمل و نقل ترکیبی و بین‌وجهی در سطوح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایفا خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم

مدیر‌کل ترانزیت سازمان بنادر و دریانوردی گفت:‌کریدور شمال - جنوب نقش بسیار ویژه ای در افزایش کارایی حمل و نقل ترکیبی و بین وجهی در سطوح منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای ایفا خواهد کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر‌کل ترانزیت و توافقنامه‌های بین‌المللی سازمان بنادر گفت: بندر چابهار به عنوان دروازه‌ای جدید برای توسعه خدمات چند وجهی کریدور شمال - جنوب در نظر گرفته شده و زمینه‌ساز افزایش کارایی حمل ونقل ترکیبی می‌شود.