شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بنادر و دریانوردی

سازمان بنادر و دریانوردی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون انرژی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با اشاره به اینکه سازمان بنادر دستگاه اصلی و تخصصی در حوزه دریا به شمار می‌رود، بر ضرورت ایجاد شورای راهبردی توسعه دریامحور با محوریت و تمرکز بر سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان سازمان اصلی در مقوله دریا، تاکید کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور اقتصادی و مناطق سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به انعقاد بیش از 360 قرارداد با بخش غیردولتی در بنادر کشور، گفت: فرایند جذب سرمایه‌گذار با نگاه شفاف‌سازی حداکثری، تسهیل‌گری مراحل اداری، بهره‌مندی از فضای مزایده‌ای و فراخوان‌های عمومی در راستای توسعه دریامحور در دستور کار سازمان بنادر قرار دارد.

وب‌گاه الف

ر نشست علمی - تخصصی مرکز پژوهش های توسعه و آینده نگری مطرح شد: بر اساس آمارهای موجود حدود 2 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور مرتبط با کسب‌وکارهای دریایی است و این در حالی است که در دنیا کشورهایی وجود دارد که تولید ناخالص آنها از دریا به 50 درصد هم می‌رسد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمارهای موجود حدود 2 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور مرتبط با کسب‌وکارهای دریایی است این در حالی است که در دنیا کشورهایی وجود دارند که تولید ناخالص آنها از دریا به 50 درصد هم می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی عضو هیئت عامل و معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بنادرو دریانوردی منصوب شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اجرای دقیق و موثر الزامات مربوط به ایمنی کالاهای خطرناک، از برگزاری دوره های مختلف آموزشی در زمینه ایمنی حمل، جابه‌جایی و نگهداری کالای خطرناک، با هدف ارتقای سطح ایمنی بنادر و استانداردسازی خدمات بندری خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین یونسی با اشاره اقدامات انجام شده در حوزه بنادر استان گیلان اظهار کرد: طرح بندر گردشگری چمخاله در دو فاز تعریف شده است که فاز اول آن شامل احداث جاده دستری به طول 80 متر، پل دسترسی به طول 352 متر، دو بازوی مج شکن و 5 هکتار حوزچه آرامش است که تا یک ماه آینده به اتمام می‌رسد و در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد. وی افزود: در راستای سیاست‌های...

خبرگزاری تسنیم

مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این‌که باید رویه‌های گمرکی در بندر انزلی تسریع شود، گفت: مشکل ورود کشتی‌های ایرانی به بنادر روسه برطرف شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیشنهادات دیوان محاسبات درباره بودجه شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت به مجلس ارسال شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پیشنهادات دیوان محاسبات کشور در قالب گزارش 219 صفحه‌ای در رابطه با بودجه سال 1403 شرکت‌های دولتی، بانک‌ها و مؤسسات انتفاعی وابسته به دولت، تهیه و در موعد مقرر به کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس تقدیم شد. بر اساس تبصره 5 ماده 182 آئین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، دولت مکلف است گزارش عملکرد بودجه سال گذشته و صورت‌های مالی حسابرسی شده، بودجه...

وب‌گاه فرارو

مرکز پژوهش‌های مجلس می‌گوید: شرکت پالایش نفت آبادان پردرآمدترین و زیان‌ده‌ترین شرکت دولتی! بخش بزرگی از شرکت‌های زیرساختی کشور زیان می‌دهند

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل امور بندری سازمان بنادر و دریانوردی بر لزوم استقرار سامانه نظارت مستمر در بنادر بازرگانی کشور تاکید کرد.

خبرگزاری تسنیم

بر اساس آمار سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان آذرماه حدود 15.5 میلیون تن انواع کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شده است.

خبرگزاری اکو نیوز