شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ همزمان با نزدیک شدن به عید فطر، خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شده مبنی بر احتمال واریز یارانه نقدی عید فطر. اما آیا یارانه عید فطر در راه است؟ برخی رسانه‌ها مساله واریز یارانه عید فطر را مطرح کرده‌اند. یارانه مناسبتی که تاکنون هیچ کدام از مقامات...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش معنادار تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مهاجرت اتباع در سال‌های اخیر میزان پدیده «کودکان کار و خیابان» را افزایش داده چنانکه در فرعی‌ترین کوچه‌های شهر هستند و این مساله نگرانی‌های زیادی را برای آینده دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش معنادار تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند ماه سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه فرارو

دبیر مرجع ملی حقوق کودک گفت: در شیوه‌نامه مراقبت موقت از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست به برخی موضوعات پرداخت نشده است و در حال احصا و پیش‌بینی نیاز‌های احتمالی هستیم که در شیوه‌نامه لحاظ شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها، مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آن‌ها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر مرجع ملی حقوق کودک گفت: مقرر شده تا اوایل اردیبهشت ماه در شورای هماهنگی مرجع ملی حقوق کودک نتایج و چالش‌های اجرایی آیین‌نامه‌ای را که توسط سازمان بهزیستی موردبررسی قرار گرفته، استخراج شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمایت‌های سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران از نجات جان یک جوان در حال خودکشی توسط مددکار گشت حامی شهر (فوریت‌های اجتماعی) خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس مرکز ارتباطات مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌گوید: «افغانستانی‌ها به شرط داشتن کارت اقامت می‌توانند تحت پوشش قرار گرفته و از حمایت و مستمری بهزیستی برخوردار شوند. طبق روال استان‌ها مددجویان اتباع را به دفتر توانمندسازی اعلام و این دفتر آنها را به آقای کرم‌زاده معرفی می‌کند تا اسامی‌شان وارد سامانه شده و از مستمری برخوردار شوند.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد این کمیسیون علت عدم پرداخت عیدی تحت پوششان کمیته امداد و بهزیستی را پیگیری خواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عیدی خانواده مددجویان کمیته امداد و بهزیستی که 5 نفر باشند، حدود 2 میلیون تومان است که هنوز پرداخت نشده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توضیح دهند. عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توضیح دهند. سید کریم...

خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت که با دعوت از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان بهزیستی از آنها خواهیم خواست تا درباره علت عدم پرداخت عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد توضیح دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کمیته امداد بسطام از توزیع چهار هزار بسته معیشتی در این بخش خبر داد. رییس کمیته امداد بسطام از توزیع چهار هزار بسته معیشتی در این بخش خبر داد. مهدی عرب اسدی از اجرای پویش اطعام مهدوی (عج) در بخش بسطام خبر داد و ابراز کرد: توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد در بخش بسطام یکی از محورهای این طرح است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از بدو تولد تا بلوغ، بیشتر افراد هر ساله حدود 2 اینچ افزایش قد دارند. پس از بلوغ، ممکن است با سرعت 4 اینچ در سال رشد کنند. با این حال، همه با سرعت متفاوتی رشد می‌کنند. بعد از سن بلوغ معمولاً قد بلندتر نمی‌شوید. این بدان معناست که بعنوان یک بزرگسال بعید است قد شما افزایش پیدا کند. از بدو تولد تا بلوغ، بیشتر افراد هر ساله حدود 2 اینچ افزایش قد دارند. پس از بلوغ، ممکن است با سرعت 4 اینچ...