شنبه 1 اردیبهشت 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: مشترکان پُر مصرف باید مازاد مصرف برق خود را از انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کنند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - زن و شوهر بدون فرزند و زن و شوهر دارای فرزند می‌توانند متقاضی سرپرستی از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی کشور باشند اما دختران و زنان بدون شوهر نیز براساس قانون جدید فرزندخواندگی از سال 1398 نیز می‌توانند برای فرزندخواندگی اقدام کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

طرح آخرین فرصت مجدد ثبت نام سهام عدالت 1403، توسط مجلس، در حال بررسی می باشد و به تصویب نهایی نرسیده است، لذا نمی توان در رابطه با زمان دقیق مهلت ثبت نام سهام عدالت 1403، این سهام اظهار نظر کرد

وب‌گاه تابناک

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس با انتقاد از عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد، خواستار واریز سریع این مبلغ شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شماره‌های 123، 1480، 09628 و 1482 شماره تلفن‌های ضروری خدمات اجتماعی بهزیستی هستند که هر کدام خدمات خاصی ارائه می‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

یکی از معاونان پیشین وزیر کار گفت که کاظم صدیقی او را در فرودگاه مشهد دیده و ابراز تمایل کرده که ملکی در جوار باغ که متعلق به بهزیستی بوده هم به مدرسه علمیه تحت تولیت او منضم و ملحق شود.

وب‌گاه عصر ایران

نکته ای که یکی از معاونان پیشین وزیر کار مطرح کرد و به کاظم صدیقی و باغ ازگل مربوط بود اما جالب بود و این که شیخ او را در فرودگاه مشهد دیده و ابراز تمایل کرده که ملکی در جوار باغ که متعلق به بهزیستی بوده هم به مدرسه علمیه تحت تولیت او منضم و ملحق شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:110 هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال 1402وصول شد.

وب‌گاه گسترش

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اعلام کرد که پس از افزایش نرخ ورودی موزه‌ها، گروه‌هایی که حق بلیت رایگان یا نیم‌بها را دارند، مشمول این تغییرات قیمت خواهند بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم متوسط بالای 20 درصد را باید به عنوان مهم‌ترین معضل اقتصاد ایران طی چهار دهه گذشته دانست که آتش بر توشه تولیدکنندگان و قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از 18 فروردین ماه امسال آغاز می شود.. مرحله دوم این طرح قرار است تا 17 فروردین‌ماه ادامه داشته باشد، طرحی که «شرط 200 هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از 120 به 220 هزار تومان افزایش یافته است. جزئیات و زمان کالابرگ الکترونیکی فروردین ماه اعلام شد مهلت استفاده از اعتبار مرحله دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک تا هجدهم فروردین...

خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش «مثبت ماه» ویژه ماه رمضان در راستای کمک به مددجویان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور از برگزاری پویش مثبت ماه ویژه ماه رمضان در راستا کمک به مددجویان خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور، راه‌های شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی را در شب‌های قدر اعلام کرد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اختصاص 100 همت تسهیلات قرض الحسنه براساس قانون بودجه سال 1403 به منظور حمایت از تولید و اشتغال پایدار و رشد تولید ملی به شبکه بانکی ابلاغ شد.