شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا سال گذشته دانش آموز با تغییر در انتخاب رشته هزینه‌ای برای خود، خانواده و جامعه متقبل می‌شد و عملا این کار امکان پذیر بود اما با اتفاقات رخ داده، امکان تغییر رشته سخت‌تر، کمتر و هزینه آن در همه ابعاد بیشتر شده است تا سال گذشته دانش آموز با تغییر در انتخاب رشته هزینه‌ای برای خود، خانواده و جامعه متقبل می‌شد و عملا این کار امکان پذیر بود اما با اتفاقات رخ داده، امکان تغییر رشته سخت‌تر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس سازمان اداری استخدامی با تاکید بر اینکه افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می رسد گفت: اگر دستگاهی نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یارانه دهک‌های یک تا سه 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول سی ام واریز می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: 30 درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403 تائید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

30 درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403 تائید شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبرها از عدم واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد برای دومین سال پیاپی حکایت دارد. دولت رئیسی عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد را قطع کرد به گزارش عرشه آنلاین، آخرین بار در سال 1400 به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد عیدی پرداخت شد. در سال 1400 مبلغ عیدی آنها برابر با یک ماه مستمری بود. در سال 1401 نیز اعتبارات برای پرداخت عیدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد تامین نشد و به...

وب‌گاه خبر آنلاین

روز پنج‌شنبه 16 فروردین 1358 کمتر از دو ماه پس از پیروزی انقلاب، فهرستی از اسامی درباریان، هنرمندان، امرای سابق ارتش و دیگر چهره‌های سرشناسی را که «با وجود تمکن مالی و فقط به منظور سوءاستفاده» از اوقاف زمین گرفته بودند منتشر شد. نکته‌ی جالب در این لیست این بود که نام هیچ فرد روحانی در آن به چشم نمی‌خورد...

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1402 با شعار «مهار تورم و رشد تولید» به پایان رسید و عملکرد شرکت صنایع تولیدی کروز نشان می‌دهد این مجموعه خصوصی در تحقق اهداف سال موفق عمل کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آخرین جزئیات درباره سامانه جاماندگان سهام عدالت اعلام شد. آخرین جزئیات درباره سامانه جاماندگان سهام عدالت اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین، طبق پیش بینی های صورت گرفته متقاضیان باید ارائه مدارک لازم سهام عدالت، از طریق سامانه و سایت ثبت نام سهام عدالت، مراحل مربوطه را طی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: طبق پیش بینی های صورت گرفته متقاضیان باید ارائه مدارک لازم سهام عدالت، از طریق سامانه و سایت ثبت نام سهام عدالت، مراحل مربوطه را طی کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

30 درصد افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در سال 1403 تائید شد. با افزایش 30 درصد در سال 1403 یک مددجوی بهزیستی و کمیته امداد 910 میلیون تومان و یک خانواده 2 نفره نزدیک به یک میلیون و 800 هزار تومان دریافت می کند.

خبرگزاری دانشجو

سید صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزایر دانشجو، در خصوص اقدامات انجام شده برای اشتغال بانوان سرپرست خانوار اظهار کرد: در سراسر کشور برای اشتغال آحاد مختلف جامعه، زنان سرپرست خانوار از سوی کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی فرصت شغلی برای تعداد قابل توجهی ایجاد شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آموزش‌وپرورش لرستان در اطلاعیه‌ای از آغاز فعالیت مدارس این استان از فردا 14 فروردین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - همزمان با فرارسیدن بیست و یکمین روز از ماه مبارک رمضان و سالروز شهادت ابوالایتام حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب حدود 200 هزار نفر از ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع)، بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی هدیه‌ای 500 هزار تومانی به حساب ایتام تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی سراسر کشور واریز کرد.