شنبه 15 اردیبهشت 1403

سازمان بهزیستی

سازمان بهزیستی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید محمد جواد حسینی رییس مرکز مشارکت‌های مردمی و توسعه ظرفیت‌های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری پویش "مثبت ماه" گفت: عید سعید فطر، عید پاداش ما مسلمانان است که باید به کمک و یاری نیازمندان و افراد نیازمند شهرمون بشتابیم و لبخند و شیرینی این روز را با یکدیگر تقسیم کنیم. پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک فعال حقوق معلولان گفت: از افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبری نیست. یک فعال حقوق معلولان گفت: از افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی خبری نیست. به گزارش عرشه آنلاین، یک فعال حقوق معلولان گفت: گذشته از عیدی که قطع شده و دولت هیچ توضیحی هم در رابطه با آن نداده، مسئله‌ی پرداختِ مابه‌التفاوت افزایش 40 درصدی مستمری مددجویان نهادهای حمایتی هم هنوز...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پلازای تجریش به عنوان یکی از نقاط مهم منطقه یک و وجود نقاط بی‌دفاع شهری در اطراف آن به عنوان پایگاه ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نظر گرفته می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون توانبخشی بهزیستی شهر تهران با بیان اینکه نحوه برقراری ارتباط، رفتار و یادگیری افراد اوتیستیک با دیگران متفاوت است، گفت: یادگیری، تفکر و توانایی حل مسئله در این افراد نیز می‌تواند متفاوت باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی آمارها نیز حکایت از این دارند که میزان سرقت در پنج سال گذشته 4 برابر شده است.

وب‌گاه فرارو

سرقت از سوپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های فروش مواد خوراکی و غذایی بالا رفته است. این را مغازه‌داران می‌گویند. آن‌ها تأکید می‌کنند که میزان نسیه‌فروشی هم بالا رفته و این روند نسبت به دو، سه سال قبل افزایش داشته است: «هرقدر دست مردم خالی‌تر می‌شود، سرقت‌ها هم افزایش می‌یابد.» آمار مستقیمی در ارتباط با افزایش این نوع سرقت‌ها وجود ندارد و مغازه‌داران حرف‌ها را به مشاهدات عینی‌شان مستند می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون بهداشت و درمان جمعیت هلال احمر، از تهیه و ساخت پروتز‌های زیبایی شامل چشم مصنوعی، بینی، گوش و انگشتان دست در هلال احمر خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو درباره فعالیت‌هایی که بناست در حوزه آسیب‌های اجتماعی در سال جدید دنبال شود اعلام کرد: کلانشهر تهران با آسیب‌های مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند که البته مسئله معتادان متجاهر و کودکان کار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. اقدامات مختلفی در دوره ششم مدیریت شهری در جهت کاهش چالش‌های مذکور انجام شده و ادامه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شواهدی که نشان می‌دهد اوضاع این مناطق تهران بحرانی است بررسی میدانی از چندین محله تهران، از فقیرتر شدن مردم برای تهیه مواد خوراکی و غذایی با توجه به گرانی‌ها حکایت دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور از کاهش تعداد کودکان شیرخوارگاه‌های سراسر کشور برای نخستین بار در پایان اسفند 1402 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزبه کردونی (کارشناس حوزه آسیب‌های اجتماعی، رئیس سابق مرکز پژوهش‌های تامین اجتماعی و مشاور اسبق وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی) گفت: باتوجه به اینکه جامعه زیر خط فقر ما چه در سطح کلان کشور و چه در درون جامعه کارگری و کارمندی و روستایی افزایش یافته، و باتوجه به اینکه کرونا در حوزه‌های اشتغال و فضاهای کار ما تاثیر داشته است، دیگر می‌توان این تحلیل را مطرح کرد که امروز نسبت دو سه سال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت رئیسی از پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد خودداری کرد. دولت رئیسی از پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد خودداری کرد. به گزارش عرشه آنلاین، حسین گودرزی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به عدم پرداخت عیدی مددجویان سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، گفت: در پیگیری که از مسئولان این 2 نهاد درباره عدم پرداخت عیدی مددجویان داشتم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید بابایی مدیر کل مراقبت و توانمند سازی کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور بابیان اینکه در پایان اسفند ماه سال گذشته، 612 کودک در شیرخوارگاه‌های سازمان بهزیستی در سراسر کشور حضور داشتند، گفت: بر اساس این آمار بیشترین میزان کودک در شیرخوارگاه‌های حضرت ولیعصر (عج) استان فارس، شیرخوارگاه مادر استان کرمان، شیرخوارگاه شبیر و شیرخوارگاه حضرت آمنه...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: انتظار بود دولت و سازمان برنامه و بودجه مانند سنوات گذشته منابع لازم برای پرداخت عیدی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) را تامین می‌کردند تا عیدی به این اقشار پرداخت می‌شد.

وب‌گاه الف

دولت که خود را در دام تورمی گرفتار کرده باید هم طرف تولید باشد و هم رضایت جماعت بزرگی از مزد و حقوق بگیران ثابت جامعه که چند سالی است قدرت خرید آنان اسیر نرخ تورم بالا شده، جلب کند.