سه‌شنبه 3 مهر 1403

سازمان جهانی بهداشت

سازمان جهانی بهداشت

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر آموزش و پرورش گفت: همکاران عزیز خرید خدماتی ما از حقوق 44 ساعت کامل به اضافه بیمه کامل برخوردار شود

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر بهداشت با اعلام اینکه در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم، گفت: تخمین می‌زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم اما به دلیل واکسیناسیون گسترده، آمار بستری و مرگ بسیار پایین است.

خبرگزاری ایسنا

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می‌زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

خبرگزاری ایسنا

رویه تازه‌ای نیست، این‌که بارها کارشناسان و مسؤولانی در رابطه با چالشی هشدار بدهند و از سوی نهادهای تصمیم‌گیر این هشدارها با بی‌توجهی روبه‌رو شود، نمونه هم برای این رویه کم نیست از کم‌آبی و فرونشست زمین گرفته تا زلزله و آلودگی هوا اما بحرانی که ساعت به ساعت به تحقق پیامدهای ناگوار آن نزدیک‌تر می‌شویم مربوط به اسقاط خودروهای فرسوده است.

خبرگزاری میزان

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: امیکرون انتشار سریعی دارد و در برخی از کشور‌ها مرگ و میر زیادی ایجاده کرده، اما در کشور ما به دلیل واکسیناسیون گسترده، آمار بستری و مرگ بسیار پایین است.

وب‌گاه الف

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت گفت: در حال حاضر در آستانه ورود به قله پیک ششم کرونا هستیم و تخمین می زنیم تا دو هفته آینده به قله پیک برسیم.

خبرگزاری تسنیم

خطر ابتلا به عفونت کرونا در مکان‌های شلوغ و با تهویه ضعیف افزایش می‌یابد اما میزان رعایت تهویه مناسب در کشور تنها 58 درصد است و استخرها خطرناک‌ترین مکان در انتقال ویروس هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، از دیروز تا امروز 18 بهمن ماه 1400 و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، 39 هزار و 819 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد که دو هزار و 706 نفر از آن‌ها بستری شدند، مجموع بیماران کووید19 در کشور به 6 میلیون و 619 هزار و 85 نفر رسید. تا کنون 6 میلیون 171 هزار و 587 نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند، دو هزار و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در طول 24 ساعت گذشته، مرگ و میر کرونایی دوباره سه رقمی شد و 104 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 132 هزار و 934 نفر رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رشد روزافزون بیماران بستری مبتلا به کرونا در دو هفته اخیر علاوه بر شکل‌گیری خیز ششم کرونا، منجر به ایجاد نگرانی‌هایی برای فشار غیرقابل تحمل بر مراکز درمانی شده و با این‌که اکنون آمار فوتی‌های روزانه دو رقمی است اما با تشدید اقدامات محدودکننده می‌توان از شیب تند این نمودار جلوگیری کرد.

خبرگزاری ایسنا

رییس کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان بهداشت جهانی (WHO) در جریان بازی‌های المپیک زمستانی پکن 2022 ملاقات کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در این گزارش 8 مورد از مضرترین غذاها برای سلامتی آمده است.

خبرگزاری ایرنا

استان ها - ایرنا - اومیکرون در کشور همچنان درمسیر ثبت رکوردهای جدید کرونایی می‌تازد و این درحالی است که مسئولان حوزه بهداشت تاکید دارند اگر نتوانیم از گردش ویروس در سطح جامعه جلوگیری کنیم، اومیکرون مانند سایر سویه‌های پیشین تعداد مرگ‌های زیادی را ثبت و روزهای سخت‌تری را تجربه خواهیم کرد.